اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

امسال مستقل‌ترین دستگاه اجرایی انتخابات تاریخ ورامین را داریم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین با ذکر اینکه عوامل انتخاباتی هیچ وابستگی به نامزد خاصی ندارند، گفت: امسال‌ مستقل‌ترین دستگاه‌ اجرایی انتخابات تاریخ ورامین را داریم.

امسال مستقل‌ترین دستگاه اجرایی انتخابات تاریخ ورامین را داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران محسن منصوری دقایقی پیش در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با بررسی شرایط عمومی جهان اوضاع کشور را بسیار مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند شرایط دنیا را علیه ایران و نگران‌کننده نشان دهند اما واقعیت آن است که تمام اتفاقات به نفع ایران رقم می‌خورد.
وی افزود: شرایط در ترکیه، عراق، سوریه، یمن و مصر نشان‌دهنده توفیقات ایران اسلامی در سیاست خارجی است.
فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: البته دشمن بیکار ننشسته و مدام بازی سیاسی را عوض می‌کند البته به لطف خدا و هوشیاری مردم مؤمن و غیور ایران اسلامی دشمنان نظام محکوم به شکست هستند.
وی در ادامه تحریم‌های دشمنان را به ضرر خود آنها دانست و تصریح کرد: تمام وارد ایران از غرب کالاهای غیر استراتژیک است که تحریم آنها به خودکفایی و عزت کشور کمک بیشتری می‌کند، در گندم، برنج و بنزین ایران به طور کامل خودکفا شده است.
منصوری در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مشکل عمده ما یک و یا دو کرسی مجلس شورای اسلامی است. برای بنده که مجری انتخابات هستم اولویت اول و مؤلفه حیاتی شاخص مشارکت مردم است که قطعا این اتفاق می‌افتد و حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات را شاهد خواهیم بود.
معاون استاندار تهران در ادامه از رعایت عدالت در انتخابات به عنوان عامل اصلی نشاط انتخاباتی نام برد و گفت: باید قانون سریعا اجرا شود، عدالت رعایت شود تا انتخابات خوبی برگزار شود و تمام دستگاه‌ها باید انتخابات را اولویت اول کار ویژه خود قرار دهند.
فرماندار شهرستان ورامین در پایان با تأکید بر اینکه امسال مستقل‌ترین دستگاه‌ اجرایی انتخابات در تاریخ ادوار ورامین را داریم.  هیچ کس وابستگی ‌یا دشمنی با نامزد خاص ندارد، خاطر‌نشان کرد: رؤسای ادارات نیز از ورود تبلیغاتی به انتخابات پرهیز کنند چرا که این امر ضرر به جایگاه رئیس اداره وارد کرده و در نهایت به مردم ضرر می‌رساند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول