اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان ورامین تأکید کرد

برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان ورامین از برخورد جدی ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی شهرستان ورامین با متخلفان انتخاباتی خبر داد.

برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حسن عبدالله‌زاده دقایقی پیش در شورای اداری شهرستان ورامین اظهار کرد: تاکنون هیچ تخلف و مشکل انتخاباتی در شهرستان ورامین مشاهده نشده است و تمام جریان انتخابات به شدت رصد می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان ورامین از تشکیل سه جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خبر داد و خاطرنشان کرد: ‌به دستور رئیس قوه قضائیه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تشکیل شده که رئیس دادگستری ریاست آن را برعهده دارد و دادستان، رؤسای حوزه‌های قضایی اعضای این ستاد هستند و رئیس اداره اطلاعات، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی،معاون سیاسی ـ انتظامی فرمانداری و... ناظران این ستاد هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وظیفه این ستاد پالایش مستمر تخلفات و جرائم انتخاباتی، پیش‌بینی و پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی، رسیدگی خارج از نوبت جرائم انتخاباتی، اعمال مجازات تعیین شده قانونی برای متخلفان، آگاهی‌سازی عمومی و خصوصی در مورد جرائم انتخاباتی، افزایش اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است.

رئیس دادگستری شهرستان ورامین در پایان با تشکر از کاندیدها، سایت‌های اینترنتی، مطبوعات و دیگر دست‌اندرکاران مؤثر در حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات از آنها خواست مراقب باشند مرتکب جرائم انتخاباتی نشوند چرا که متخلفان علاوه بر غضب الهی مورد برخورد جدی ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول