اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت بزرگ اسفند/10

استفاده از امکانات ادارات برای تبلیغ در انتخابات ممنوع است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: دستگاه‏های اجرایی اجازه ندارند تجهیزات و امکانات خود را برای تبلیغ نامزدی خاص در انتخابات به کار گیرند.

استفاده از امکانات ادارات برای تبلیغ در انتخابات ممنوع است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خلخالی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‏های اجرایی استان سمنان با موضوع انتخابات اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از بحث‏های مهم امروز در کشور است.
وی تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای استفاده در راستای تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات آتی تلقی می‏شود.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان افزود: در دهه مبارک فجر گذشته از اینکه وظیفه داریم تا دستاوردها و خدمات نظام اسلامی را به اطلاع مردم برسانیم، باید در برنامه‏های مختلف جامعه را به سمت حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ترغیب کرد.
خلخالی هم‌چنین تاکید کرد: دستگاه‏های اجرایی به هیچ وجه اجازه ندارند به گونه‏ای برخورد کنند که تجهیزات و امکانات آنها برای تبلیغ نامزدی خاص در انتخابات استفاده شود.
وی بیان کرد: این امر از نظر شرعی و از حیث قانونی اشکال دارد و بسیار در این زمینه تاکید و بخشنامه‏های متعددی ابلاغ شده است که امکانات دولتی در اختیار کاندیداها قرار داده نشود.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان افزود: مدیران و کارکنان ادارات استان سمنان در ساعات کاری و اداری به هیچ وجه نمی‏توانند له یا علیه کاندیدایی صحبت کنند و برخی ادارات دولتی حتی پس از ساعات اداری نیز منع دارند.
خلخالی بیان کرد: تاکید داریم تا از ایجاد هر گونه شائبه‏ای که دستگاه دولتی در جریان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از فرد خاصی حمایت می‏کند، پرهیز شود.
وی تاکید کرد: ادارات شهرستانی و دستگاه‏های استانی سمنان همه امکاناتی را که به برگزاری مطلوب انتخابات کمک می‏کند، باید در اختیار ستاد انتخابات استان سمنان قرار دهند.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول