اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیر:

انتخابات ایران ناقوس مرگ نظام سلطه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نیر گفت: انتخابات با شکوه در ایران همیشه ناقوس مرگ نظام سلطه بوده و این بار نیز این هدف محقق می‌شود.

انتخابات ایران ناقوس مرگ نظام سلطه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی پیش از ظهر امروز در نشست دست‌اندرکاران انتخابات در شهر نیر اظهار داشت: شیاطین و استکبار جهانی همیشه انتخابات با شکوه و عزت‌مند ایران را کابوسی مرگبار برای خود متصور شده و از ماه‌ها پیش تلاش می‌کنند با ایجاد تنش‌های روانی و برخی حرکت‌های غیِر‌اخلاقی از آب گل‌آلوده به نفع خود سوء استفاده کنند.
وی با بیان اینکه پشتوانه انتخابات کشورمان حضور آحاد مردم در صحنه و مهر تایید بر عملکرد نظام است، افزود: انتخابات در ایران نمایش واقعی از دموکراسی است که دشمن امروز تنها شعار آن را می‌دهد و از پوسته آن به عنوان مسلک و مرام تبلیغاتی بهره می‌جوید.
امام جمعه شهرستان نیر حضور در انتخابات را یک تکلیف شرعی، دینی و عقلانی در حمایت از نظام، ولایت و پایداری ارزش‌ها توصیف کرد و گفت: انتخاباتی که در یک طرف آن ملت ایران و در طرف دیگر شیطنت استکبار باشد به یقین سرنگونی و سرافکندگی مال استبداد و استکبار خواهد بود.
مقدسی به سرمایه‌گذاری کلان استکبار جهانی در به انزوا کشیدن ایران اسلامی از طریق تهدید و تحریم را خاطرنشان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب هوشمندانه و با تدبیری درست امسال را به عنوان سال جهاد اقتصادی نامیدند تا از همان ابتدای سال کید دشمن را در این زمینه خنثی کنند.
وی با بیان اینکه افراد موفق در انتخابات و مورد اقبال قرارگرفته از سوی مردم باید حفظ امانتداری کنند، تصریح کرد: مردم به شرط امانتداری در آرا و حفظ اصول و ارز‌ش‌های نظام به کاندیداهای منتخب رای داده و بستر حضور او را در عرصه تصمیم‌گیری فراهم می‌کنند که نباید نماینده منتخب مردم نیز از این فرصت سوء استفاده کرده و به اعتماد و رای مردم پشت پا بزند.
مقدسی فرمایش مقام معظم رهبری را در عظمت و دشمن‌شکنی صحنه انتخابات 12 اسفند ماه امسال را یادآور شد و ابراز داشت: در این روز تاریخی نه تنها کمر دشمن می‌شکند، بلکه ابلیس‌های روزگار در برابر اراده ملت با بصیرت ایران سر فرود می‌آورد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست فرماندار نیر به تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و بی‌شائبه انتخابات در این شهرستان اشاره کرد و افزود: حضور حداکثری مردم مهر تاییدی بر حرکت رو به رشد نظام و مهر باطلی بر شیطنت‌های استکبار می‌زند.
سید‌حمید عباداللهی همه دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات را به حفظ امانتداری و بی‌طرفی از تدبیر و اندیشه مدیریتی در نگاه یک سویه به کاندیدای خاص فراخواند و اظهار داشت: صحنه انتخابات را هرگز به اغراض و اندیشه‌ها و باورهای شخصی و سلایق حزبی و گروهی آلوده نخواهیم کرد.
این مسئول صحنه انتخابات کشورمان را صحنه نمایش واقعی از عزم و اراده مردم توصیف کرد و ابراز داشت: ما تابع و خاضع تصمیم، رای و اراده مردم هستیم.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول