اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده بسیج اصناف کشور تاکید کرد

لزوم تبیین معیار انتخاب اصلح در آستانه انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده بسیج اصناف کشور با اشاره به نزدیکی نهمین دوره انتخابات مجلس گفت: باید معیارهای انتخاب اصلح را به گونه‌ای که برای اقشار مختلف مردم قابل فهم باشد، تبیین کرد.

لزوم تبیین معیار انتخاب اصلح در آستانه انتخابات مجلس
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدابراهیم کریمی پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی طرح صالحین بسیج اساتید کشور اظهار کرد: در طول سال‌های پس از انقلاب، سپاه و بسیج در کنار یکدیگر و به عنوان مکمل هم در صحنه‌ها حضور پیدا کرده و بازوی پرتوانی برای نظام بوده‌اند.
وی افزود: با گذشت زمان و تحول در نوع چالش‌های روبه‌روی نظام، در ساختار بسیج به عنوان بدنه مردمی مدافع ارزش‌ها تحولاتی رخ داد که این تحولات مطمئنا توان این نیروها را برای مقابله با تهدیدات دشمن گسترش خواهد داد.
جانشین فرمانده بسیج اصناف کشور خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین تحولات که به تازگی در بدنه بسیج و با تاکیدات بسیار از سوی فرمانده سپاه پاسداران پایه‌گذاری شده، نظام تربیتی شجره طیبه صالحین است.
وی عنوان کرد: شجره طیبه صالحین یک نظام منسجم است که با انعطاف‌پذیری زیاد و محتوای غنی می‌تواند جوابگوی نیازهای به روز جامعه باشد.
کریمی اظهار کرد: نظام تربیتی شجره طیبه صالحین برگرفته از مطالبات مقام معظم رهبری بوده و اساتید و نخبگان دینی بسیاری در حال حاضر در سراسر کشور با این طرح همکاری دارند.
وی گفت: این طرح ابتدا در بسیج مساجد و محلات به دلیل جامعیتی که از اقشار گوناگون دارد به اجرا درآمده و تا کنون موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است.
جانشین فرمانده بسیج اصناف کشور ادامه داد: طبق دستور ریاست سازمان بسیج مستضعفین نظام تربیتی شجره طیبه صالحین در اقشار مختلف بسیج نیز باید متناسب با نیازهای آن قشر اجرایی شود.
وی متذکر شد: جمع حاضر مربیان و سر مربیان شجره طیبه صالحین هستند که جزو بسیج اصناف بوده و از سراسر کشور برای دوره توجیهی به قم آمده‌اند.
کریمی افزود: مقام معظم رهبری با تاکید بر موضوعاتی مانند تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی سعی کردند عموم جامعه و دوستان انقلاب را به خطری که پیش‌روی انقلاب قرار دارد متوجه سازند اما برخی دیر متوجه اهمیت این تاکیدات شدند.
وی ادامه داد: در حال حاضر کشور در آستانه یک انتخابات مهم قرار دارد و مانند سال‌های گذشته دوستان انقلاب این نگرانی را دارند که با وجود این حساسیت‌ها، آیا فضای انتخاباتی در کشور به نحو مطلوب پیش می‌رود و آیا ملت ایران موفق به انتخاب درست خواهد شد یا خیر؟
جانشین فرمانده بسیج اصناف کشور تصریح کرد: شجره طیبه صالحین این امکان را به بسیج می‌دهد تا با تبیین ملاک‌های انتخاب اصلح در جامعه، انتخابات را در مسیر صحیح خود بیندازد.
وی در پایان اظهار کرد: ملاک و معیارهای انتخاب اصلح باید به گونه‌ای که برای عموم جامعه قابل فهم و مبتنی بر معارف صحیح اسلامی باشد در جامعه تبیین شود تا عموم جامعه و اقشار مختلف مردم بتوانند به درک صحیحی از تحلیل فضای سیاسی کشور برسند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول