اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متکی:

اجازه ندهیم پول سرنوشت انتخابات را تعیین کند

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: نباید اجازه داد منفعت‌طلبان با پول سرنوشت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی را تعیین کنند.

اجازه ندهیم پول سرنوشت انتخابات را تعیین کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، منوچهر متکی عصر امروز در دومین نشست جبهه متحد اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور گسترده مجموعه‌های اصولگرایی این استان در سالن شهید ایزدپناه مرکز تربیت معلم شهید ایزدپناه یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: کسانی قصد دارند بدون تابلو وارد انتخابات شوند که این افراد باید شناسایی شده و معلوم شود هدف آن‌ها از شرکت در انتخابات چیست.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در ادامه افزود: این‌ها اکنون بدون نام و نشان وارد شده‌اند ولی با تعیین نهایی صلاحیت‌ها تاکتیک‌های خود را با سرعت عملیاتی خواهند کرد.

متکی در ادامه گفت: تعداد آن‌ها از 700 تا هزار و 600 نفر ارزیابی می‌شود که هدف همه آن‌ها یکی بوده و یک آهنگ دارند.

وی با بیان این‌که اصولگرایان یک دهه است که افتخار خدمتگزاری به مردم با رای آن‌ها را دارند، تصریح کرد: در این مدت موارد فراوانی از توفیقات و مواردی از عدم توفیق را داشته‌ایم و در بخش‌هایی باید بیشتر عمل کنیم که از آن‌ها نمره تک گرفته‌ایم.

متکی با ابراز این که باید متواضعانه با مردم سخن بگوییم، افزود: اصولگرای واقعی کسانی هستند که با مردم صادقانه برخورد کنند و قبل این که دیگران کاستی‌ها و نقاط ضعفشان را بگویند خودشان به این نقاط ضعف اعتراف کنند.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در ادامه با بیان این‌که رقیب و دشمن اصلی ما در همه عرصه‌ها استکبار جهانی است، تاکید کرد: استراتژی آن‌ها کاهش حضور مردم در پای صندوق رای است و انتظار دارند تا با مشارکت پایین و 30 درصدی مردم این گونه القاء کنند که جمهوری اسلامی مشروعیت ندارد.

وی به هدف جریانی که در انتخابات به دنبال این است که با پول نماینده برای خود تعیین کند اشاره کرد، گفت: خیلی‌ از کاندیداها به ما مراجعه کرده‌اند و این‌گونه گفته‌اند که این ‌افراد از ما خواسته‌اند که بعد از پیروزی در انتخابات در همه موضوعات مطیع آنها باشیم.

انتهای پیام/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول