اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 84

نباید در حریم امامزاده‌ها اجازه کار انتخاباتی داده شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: در حریم امامزاده‌ها نباید اجازه فعالیت‌های انتخاباتی داده شود.

نباید در حریم امامزاده‌ها اجازه کار انتخاباتی داده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از واقفان و خیران استان مازندران در امامزاده عباس ساری با اشاره به علمکرد اوقاف مازندران در ساخت و احیای امامزاده‌ها اظهار داشت: بسیار از کارهای فرهنگی توسط واقفان در کشور در حال انجام است.
وی با اشاره به بازدید از هیئت‌های عزاداری در مشهد مقدس در روز شهادت امام رضا(ع) تصریح کرد: طی بازدیدی که از هیئت‌های عزاداری مازندرانی‌ها در مشهد داشتم متوجه شدم که بنای هیئت‌های عزاداری در مشهد همه توسط واقفان و خیران احداث و در حال اداره کردن است.
استاندار مازندران خاطرنشان کرد: بنای‌های وقفی در گذشته در حال حاضر پایگاه‌ها فرهنگی به شمار می‌آیند و این پایگاه‌ها باید به خوبی حفظ و حراست شود.
وی، خواستار حفظ حریم مزار امامزاده‌ها در همه زمان شد و با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور تاکید کرد: در حریم امامزاده‌ها نباید اجازه فعالیت‌های انتخاباتی داده شود.
نماینده عالی دولت در مازندران خواستار حضور همه‌جانبه مردم در انتخابات مجلس نهم شد و گفت: باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور و الهی داشته باشیم، هر چند پرداختن زیاد به این موضوع نوعی آرمان‌گرایی است ولی باید با تمام وجود تلاش کنیم که قواعد کلی انتخابات که مد نظر قانون است اجرایی شود.
وی با بیان اینکه هر رای این ملت خاری در چشم دشمنان است، بیان داشت: همه آرای مردم در محافل بین المللی رصد می‌شود و دشمنان انقلاب اسلامی ایران نگران حضور مردم در انتخابات هستند.
طاهایی در ادامه برقراری حکومت اسلامی در کشور ما را لطف الهی برشمرد و گفت: مستکبران با همه وجود تلاش کردند که حکومت اسلامی در این نقطه از خاورمیانه شکل نگیرد وبا توجه به همه تلاش‌هایی که غربی‌ها برای دشمنی با ایران داشتند تنها کشوری هستیم که پرچم امام زمان(عج) زینت‌بخش محافل ما است.
وی ادامه داد: هر چند هنوز به اهداف عالیه انقلاب دست نیافتیم ولی کشور ما در مسیری قرار گرفت که ندای آزادی‌خواهی را در جهان سر می‌دهد و هر کشوری که بخواهد فریاد ظلم‌ستیزی سر دهد از ایران اسلامی الگوبرداری می‌کند.
استاندار مازندران با اشاره به عقب‌ماندگی‌هایی که در دوره قبل از انقلاب مردم استان ما با آن مواجه بودند، یادآور شد: تا قبل از انقلاب با وجود اینکه بزرگ‌ترین منابع گازی را در اختیار داشتیم ولی هیچیک از شهرهای شمالی از نعمت گاز برخوردار نبودند.
وی در پایان گفت: در حال حاضر غصه مسئولان مازندران این است که چرا مناطق کوهستانی استان فاقد گاز است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول