اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز:

استقرار نظام اسلامی در گرو انتخابات است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: آینده استقرار نظام اسلامی ایران در گرو حضور آحاد جامعه پای صندوق‌های رای است.

استقرار نظام اسلامی در گرو انتخابات است
حجت‌الاسلام شعبان اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افراد فتنه‌گر با چراغ خاموش قصد نفوذ در ارکان نظام اسلامی را داشته‌اند، که با بصیرت، آگاهی و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب تمام توطئه‌ها خنثی شده است.
وی خاطرنشان کرد: افراد معاند که چهره آنها بر تمام اقشار جامعه آشکار شده، با راه‌اندازی جریان فتنه و انحرافی قصد دوری مردم از ولایت و کمرنگ کردن حضور میلیونی در انتخابات را دارند.
وی تصریح کرد: برپایی انتخابات در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی روحیه خودباوری و استکبارستیزی را در جامعه به ویژه نسل جوان افزایش می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز اضافه کرد: وظیفه‌شناسی، موقعیت‌شناسی و روحیه استکبارستیزی که از ویژگی‌های مهم مردم ایران است، بیداری و خیزش اسلامی و حرکت‌های عدالتخواهانه را در جهان و کشورهای اسلامی نهادینه کرده است.
اسماعیلی بیان کرد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین انتخابات بعد از جریان فتنه سال 88 است که حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای لرزه بر اندام دشمنان داخلی و خارجی انداخته و بار دیگر ایران اسلامی را در جهان مقتدر از گذشته نزد جهانیان معرفی می‌کند.
وی اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار بوده، و شرکت در این تحول سیاسی امری ضروری و واجب است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول