اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

دشمن در صدد ایجاد اخلال در انتخابات است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: دشمن برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات به هر ترفندی متوسل می‌شود.

دشمن در صدد ایجاد اخلال در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در همایش مشترک شهرداران و مسئولان شوراهای اسلامی استان اظهار کرد: همه حرکت‌های امروز دشمن از جمله تحریم نفتی ایران برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات است که باید مردم در برابر توطئه‌های آنان هوشیار بوده و اجازه تحقق آرزوهای خام دشمنان را ندهند.

وی با اشاره به تحریم نفتی ایران تصریح کرد: دشمنان باید بدانند همانطور که تحریم‌های قبلی آنها نتوانست مانع از حرکت ایران به سمت آرمان‌های والای خود شود، این تحریم جدید نیز موفقیتی برای آنها به همراه نخواهد داشت.

استاندار مرکزی بر ضرورت مشارکت جدی مردم در انتخابات تاکید ‌و خاطر نشان کرد: مردم ایران همواره در صحنه‌های مختلف سیاسی عزت و افتخار را برای ایران اسلامی رقم زده‌اند و قطعا در انتخابات آینده نیز بدون توجه به تلاش‌ها‌ و تبلیغات مسموم دشمنان در انتخابات شرکت خواهند کرد.

شعبانی‌فرد ادامه داد: ملت همیشه بیدار و با بصیرت ایران اسلامی در 12 اسفند امسال با تبعیت از ولایت فقیه با حضور منسجم خود در پای صندوق‌های اخذ رای وفاداری خود را به نظام ثابت کرده و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها باید برای حضور میلیونی مردم در انتخابات برنامه‌ریزی‌ کنند، گفت: ‌هر چه مسئولان به وظایف خود بهتر عمل کنند به همان نسبت مردم را نسبت به نظام خوش‌بین خواهند کرد که این رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران است.

استاندار مرکزی در ادامه شوراهای اسلامی را از ارکان‌ مهم تصمیم‌گیری در امر توسعه پایدار شهرها و روستاها دانست و اظهار کرد: تقویت روحیه احساس مسئولیت در شهروندان، تعامل با شهروندان، افزایش فرهنگ شهروندی، تلاش به منظور افزایش مشارکت شهروندان در فعالیت‌های عمرانی، توجه به مبلمان شهری و... از مهم‌ترین وظایف شوراهای اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شعبانی‌فرد از اختصاص 2 هزار و 620 میلیارد ریال اعتبار برای 32 شهرداری استان خبر داد و افزود: 60 درصد این اعتبار در قالب اعتبار عمرانی و 40 درصد در قالب اعتبارات جاری بین این تعداد شهرداری توزیع شده است.

انتهای پیام/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول