اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی:

تعدد لیست‌ها به شور انتخاباتی کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی گفت: تعدد لیست‌های ارائه شده توسط جبهه‌های مختلف به شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم کمک می‌کند.

تعدد لیست‌ها به شور انتخاباتی کمک می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابوالقاسم رئوفیان صبح امروز در نخستین نشست خبری جبهه ایستادگی ایران اسلامی شاخه خراسان‌رضوی که با حضور اصحاب رسانه و با شعار بصیرت ولایی، ایستادگی انقلابی و حضور سیاسی برگزار شد اظهار داشت: جبهه ایستادگی ایران اسلامی بر این باور است که یک انتخابات پرشور پیش‌نیاز حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
وی بزرگ‌ترین راهبرد و وظیفه جبهه ایستادگی را انجام تکلیف عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی کشور تکلیف و وظیفه‌ای مهم‌تر از فراهم کردن شرایط حضور حداکثری مردم در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود ندارد و بر همین اساس ایجاد رقابت و شور انتخاباتی برای حضور در صحنه انتخابات حائز اهمیت است.
رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی افزود: تک‌فهرستی رقابت ایجاد نمی‌کند و چون رقابت لازمه حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات است باید در ایجاد شور و نشاط لازم در این زمینه و هم‌چنین حضور گروه‌های مختلف که تأمین کننده سلایق و نظرات گروه‌های مختلف مردم و اجتماع است، تلاش شود.
رئوفیان با بیان این مطلب که حاکمیت تک‌حزبی و تک‌فهرستی به ضرر نظام است اظهار داشت: وجود فهرست‌های مختلف به حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی کمک بیشتری می‌کند و در شرایط کنونی هر جبهه و طیفی که در راه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارد باید سعی در ایجاد شرایط حضور پرشور و حداکثری مردم در عرصه انتخابات آتی داشته باشد.
وی شرایط کشور در محیط بین‌الملل و منطقه را شرایط ویژه‌ای ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به نقش ایران در جنبش‌های بیداری‌بخش و آزادی‌طلبانه کشورهای دنیا و هم‌چنین الهام‌بخشی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منطقه و ملت‌های آزاد منطقه و جهان، حضور حداکثری مردم در انتخابات، میزان امید سایر ملت‌ها را به نظام بالاتر می‌برد.

جبهه ایستادگی آمادگی پیوستن به جبهه متحد را دارد
رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی اظهار داشت: جبهه ایستادگی ایران اسلامی ضمن اعلام آمادگی خود برای پیوستن به جبهه متحد، نمایندگان خود را برای ترکیب هشت نفره اصولگرایان معرفی می‌کند.
رئوفیان ادامه داد: جبهه ایستادگی با وجود جبهه پایداری که دم از وحدت می‌زند اما در راه وحدت‌شکنی گام بر می‌دارد، ضمن اعلام آمادگی خود برای وحدت هیچ اصراری بر این امر نمی‌ورزد، چرا که وحدت امری تحمیلی نیست و این جبهه متحد اصولگرایی است که باید به این نتیجه برسد که جبهه ایستادگی ظرفیت و توانایی اصولگرایان را بالا می‌برد.
وی اظهار داشت: جبهه ایستادگی ایران اسلامی می‌تواند در راستای مجموعه‌ای که اعضای آن در 7+8 تصمیم‌ساز و اثرگذار باشند با سایر جبهه‌های اصولگرایی متحد شود، اما این امر باید در شرایطی اتفاق بیفتد که نمایندگان این جبهه نه به عنوان پیاده‌نظام بلکه به عنوان اعضای مؤثر و تصمیم‌ساز در لیست حضور داشته باشند.
رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی ایران اسلامی با اشاره به وجود اعضا و ظرفیت‌های بسیار موفق و خوش‌نام در جبهه ایستادگی ادامه داد: جایگاه جبهه ایستادگی با داشتن ظرفیت‌های بزرگ و فعالی چون محسن رضایی و آیت‌الله سیدمحمود علوی و هم‌چنین داشتن 11 تشکل فعال پروانه‌دار در درون جبهه، در هسته تصمیم‌گیری 7+8 است.
وی ضمن تعریف جبهه به عنوان مجموعه‌ای که در آن احزاب و گروه‌های سیاسی پروانه‌دار و هم‌چنین چهره‌های حقیقی حضور فعال دارند اظهار داشت: جبهه ایستادگی ایران اسلامی با دارا بودن همه شرایط و داشتن نمایندگان و نیروهای خوش‌نام و ولایت‌مدار می‌تواند در صورت اعلام نیاز و تمایل جبهه متحد اصولگرایی به این جبهه کمک‌های شایانی برساند.
رئوفیان ادامه داد: در صورت پذیرش جبهه متحد اصولگرایی و قرار دادن دو نفر از اعضای جبهه ایستادگی در داخل هسته تصمیم‌ساز اصولگرایان، ظرفیت جبهه متحد مضاعف شده و توان‌مندی آن بسیار بالاتر از قبل می‌شود، اما به نظر می‌رسد جبهه متحد از این ظرفیت باارزش غافل است.
انتهای پیام/ر10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول