اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان قم:

دلسرد ساختن مردم در آستانه انتخابات هدف اصلی تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف اروپا در مطرح ساختن موضوع تحریم علیه کشورمان دلسرد ساختن مردم در آستانه انتخابات است.

دلسرد ساختن مردم در آستانه انتخابات هدف اصلی تحریم‌هاست
ابوالفضل ملاحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هدف کشورهای غربی از افزایش تحریم علیه ملت ایران این است که مانع دست یافتن جمهوری اسلامی به آرمان‌ها و اهداف خود شوند.
وی ادامه داد: در شرایطی که این انقلاب در سطح دنیا به یک الگو تبدیل شده است و بیداری اسلامی تمام همپیمانان گذشته غرب را درنوردیده، این تحریم‌ها نشان‌دهنده عصبانیت استکبار از این نقش‌آفرینی ملت ایران است.
مسئول بسیج دانشجویی استان قم خاطرنشان کرد: اثبات کارآمدی نظام اسلامی در شرایط امروز جهان برای دنیای غرب یک شکست بزرگ محسوب می‌شود که خود زمینه‌ساز شکست‌های بیشتر خواهد شد.
وی افزود: عده‌ای در داخل این موضوع را مطرح می‌کنند که اگر در مواجهه با غرب نرمش بیشتری نشان دهیم، می‌توانیم از این خصومت‌ها در امان باشیم، درحالی که این تفکر بسیار غلط است و ملت ایران نیز این موضوع را می‌داند که تقابل نظام سلطه با ما یک تقابل ذاتی است.
ملاحسنی عنوان کرد: به دلیل همین ذاتی بودن تقابل، مذاکره و سازش با کشورهای غربی به هیچ ‌عنوان نمی‌تواند راهگشا باشد، چراکه نه ملت ایران از آرمان‌های خود دست برمی‌دارد و نه غرب می‌تواند یک کشور مقتدر و برپا شده بر خلاف اصولی که او طراحی کرده را در مقابل خود ببیند.
وی ادامه داد: دشمنان از ابتدای انقلاب نیز در تلاش برای نابودی جمهوری اسلامی بودند و حمله به طبس، کودتای نوژه و هشت سال جنگ تحمیلی نمونه‌های این قبیل تلاش‌هاست.
مسئول بسیج دانشجویی استان قم متذکر شد: امروز هم غرب با به‌کارگیری اهرم‌هایی مانند ترور، تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی تلاش می‌کند جمهوری اسلامی را از رسیدن به اهدافش منصرف کند.
وی اظهار کرد: با هوشیاری و اتحاد مردم و نقش بی‌بدیل ولایت فقیه بی‌اثر کردن این تحریم‌ها کاری ممکن خواهد بود.
ملاحسنی ابراز کرد: مطرح کردن موضوع تحریم نفتی بیشتر یک جنگ روانی علیه ملت ایران است و این جنگ روانی محکوم به شکست خواهد بود، چراکه ملت ایران ثابت کرده در مشکلات اتحاد بیشتری پیدا خواهد کرد.
وی افزود: مردم ایران همین که احساس کنند دشمن اهداف شومی را در مورد کشورشان در نظر دارد با اتحاد و انسجام بیشتر او را ناکام خواهند گذاشت.
مسئول بسیج دانشجویی استان قم اظهار کرد: ملت ایران ثابت کرده‌اند فراتر از توطئه‌های دشمن حرکت می‌کنند و این قبیل اقدامات خصمانه تاثیری در اراده ملت ایران در راهی که این مردم در پیش دارند، نخواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف اروپا در مطرح ساختن موضوع تحریم علیه کشورمان دلسرد ساختن مردم در آستانه انتخابات است.
ملاحسنی ادامه داد: غربی‌ها تصور می‌کنند با فشار اقتصادی می‌توانند مردم را به زانو درآورده و از ولایت و انقلاب جدا کنند، اما تجربه تاریخی ملت ایران نشان‌ داده که آنها سخت در اشتباه هستند.
وی گفت: این قبیل اقدامات نشان می‌دهد غربی‌ها همچنان پس از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی در محاسبات خود دچار اشتباه هستند و قدرت نظام اسلامی و مردم را به خوبی نشناخته‌اند.
مسئول بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: به یاری خدا این توطئه نیز ناکام خواهد ماند و مردم ما با بصیرت و آگاهی و حضور در صحنه مانند گذشته بر تمام مشکلات فائق آمده و پیروز نهایی این میدان خواهند بود.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول