اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت بزرگ اسفند/9

مردم در انتخابات "نه" بزرگی به دشمنان می‏گویند

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: مردم ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر "نه" بزرگی به دشمنان می‏گویند.

مردم در انتخابات "نه" بزرگی به دشمنان می‏گویند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی پیش از ظهر امروز در نشستی با موضوع انتخابات آتی مجلس اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیش است، اما کاندیداها و نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی تا زمان مقرر حق تبلیغ ندارند.
استاندار سمنان گفت: برگزاری انتخابات حداکثری در حقیقت به منزله فرود آمدن تیری بر سینه دشمنان است.
رهی تصریح کرد: کسی را که باید به عنوان نماینده وارد مجلس شود، مردم انتخاب می‏کنند و در این زمینه نظر عامه تعیین‏ کننده است.
وی افزود: در سال‏های اخیر گر چه خواص کم‏بصیرت بلکه بی‏بصیرت در کشور ما مشاهده شدند، اما هرگز ندیدیم که عموم مردم بی‏بصیرت باشند.
استاندار سمنان بیان کرد: خواص ممکن است کم بیاورند و مهم‏ترین دلیل بی‏بصیرتی آنها نیز منافع شخصی و رسیدن به قدرت، ثروت و... است، در حالی که مردم این‏ها را نمی‏خواهند.
رهی با تاکید بر اینکه هم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و هم در استقبال از سفر آتی هیئت دولت به استان سمنان باید حماسه خلق شود، گفت: آنهایی که در داخل به نظام دهان‏کجی می‏کنند، در حقیقت می‏خواهند مردم در انتخابات آتی شرکت اندکی داشته باشند.
وی افزود: مردم بار دیگر "نه" بزرگی به دشمنان و "آری" شکوهمندی به ولایت و دوستداران نظام خواهند گفت.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول