اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قلعه‌گنج:

نباید در اداره‌ها بخش‌های انتخاباتی تشکیل شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار قلعه‌گنج گفت: مدیران نهادهای اجرایی نباید اجازه دهند تا در گوشه و کنار اداره زیر نظر آنان بخش‌های انتخاباتی تشکیل شود و چهره کاندیداهای نامزد شده را خدشه‌دار کنند.

نباید در اداره‌ها بخش‌های انتخاباتی تشکیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مرتضی چمنی صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان قلعه‌گنج با عرض تسلیت ایام سوگواری ماه صفر اظهار داشت: در سال‌های گذشته به دلیل همزمانی ماه محرم و صفر با ایام‌الله دهه فجر و برای حفظ حرمت این ماه‌های عزا مراسم جشن برگزار نمی‌شد، اما در سال جاری می‌توان، این جشن‌ها را برگزار کرد.
وی افزود: باید کمیته‌های برگزاری مراسم دهه فجر شکل بگیرد و هر مدیری که مسئولیت را بر عهده می‌گیرد با نهایت تلاش و همت در اجرای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن آن بکوشد تا شاهد یک مراسم ویژه در سطح شهرستان باشیم.
چمنی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید جشن‌های خود را در سطح عمومی برگزار کنند، تصریح کرد: باید برای مسابقات ورزشی و سرگرمی نیز اطلاع‌رسانی و تبلیغات مؤثری انجام شود تا با حضور گسترده مردم بتوان، شادی این انقلاب را بار دیگر در دل مردم به وجود آورد.
وی ابراز داشت: مدیران نهادهای اجرایی نباید اجازه دهند تا در گوشه و کنار اداره زیر نظر آنان بخش‌های انتخاباتی تشکیل شود و چهره کاندیداهای نامزد شده را خدشه‌دار کنند تا بتوان انتخاباتی سالم در منطقه برگزار کرد.
بخشدار مرکزی شهرستان قلعه‌گنج نیز در این جلسه اظهار داشت: دهه فجر سال جاری از اهمیت خاصی برخوردار است و با توجه به تهدیدها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، حضور مردم و برگزاری پررنگ این دهه بار دیگر می‌تواند، آن‌ها را ناامید کند.
عمران مؤمنی گفت: مسابقه شترسواری یکی از مسابقات مهیج و بسیار پرطرفدار در این شهرستان است که می‌طلبد، اداره ورزش و جوانان با برنامه‌ریزی این مسابقات را در صحت و سلامت کامل اجرا کنند.
وی عنوان کرد: مسئولان تمام دستگاه‌های اجرایی باید در برپایی مسابقات و مراسم ورزش حمایت جدی از اداره ورزش و جوانان این شهرستان داشته باشند تا بتوان، مردم را در اجرای این جشن‌ها بیشتر سهیم کرد.
بخشدار چاه‌دادخدا نیز اظهار داشت: مسئولان باید با اطلاع‌رسانی و اجرای مستندات عملکرد خود، مردم را نسبت به خدمات نظام جمهوری اسلامی آگاه کنند.
ایوب فلاحی با ابراز گلایه از دستگاه‌های اجرایی شهرستان قلعه‌گنج خاطرنشان کرد: باید بعضی از نهادهای شهرستان نسبت به بخش محروم چاه‌دادخدا نگاه ویژه‌ای داشته باشند و به مشکلات عمده و عمرانی این بخش رسیدگی کنند.
انتهای پیام/ح20/چ3000  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول