اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

حال و هوای دهه فجر را شاد نگه داریم / سایه انتخابات نباید برنامه‌های دهه فجر را تحت‌الشعاع قرار دهد

خبرگزاری فارس: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حال و هوای دهه فجر امسال باید با شور و شعف بیشتر باشد.

حال و هوای دهه فجر را شاد نگه داریم / سایه انتخابات نباید برنامه‌های دهه فجر را تحت‌الشعاع قرار دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله علیپور عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ایام دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: حال و هوای دهه فجر امسال باید با شور و شعف بیشتر و همراه با محتوای متقن برنامه‌ها باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بعد از سال‌ها دهه فجر امسال از ایام مناسبتی محرم و صفر بیرون آمده و تقارن با میلاد نبی مکرم اسلام پیدا کرده است، ضرورت دارد در برنامه‌ریزی‌ها و برگزاری برنامه‌ها به ویژگی شاد و جذاب بودن به همراه شکل مردمی پیدا کردن برنامه‌ها دقت و توجه کنیم.
علیپور دیگر ویژگی برنامه‌های امسال دهه فجر را برجسته نشان دادن دستاوردهای عظیم انقلاب در صحنه‌های مختلف اعلام کرد و افزود: ما برای خنثی کردن شیطنت‌های استکبار به معرفی الگوها و نمودهای واقعی انجام شده در نظام اسلامی نیاز داریم تا همه مردم از این دستاوردها آشنایی پیدا کرده و کسب اطلاع کنند.
وی خاطرنشان کرد: شایسته است مساجد به عنوان سنگر انقلاب ایفاگر اصلی در این زمینه باشند و خدمات نظام را پررنگ و با جلا نشان دهند.
این مسئول اضافه کرد: برنامه‌های امسال ایام دهه فجر با نواخته شدن زنگ مدارس و پخش سرودهای انقلابی از مساجد به صورت رسمی صبح 12 بهمن ماه آغاز می‌شود و برای 10 روز این ایام برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، سیاسی و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در نظر گرفته شده است.
علیپور ادامه داد: در برنامه‌ریزی‌های خود سعی کردیم اغلب برنامه‌ها در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و فضاهای باز اجتماعی انجام شود و خود مردم تولیدت این برنامه‌ها را بر عهده بگیرند.
وی با اشاره به نقش انکارناپذیر مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: امسال به دلیل تجربه سال‌های گذشته در اجتماع عظیم راهپیمایی 22 بهمن برپایی نماز جماعت ظهر و عصر را در چند مسجد شهر اردبیل تدارک دیدیم تا مردم بعد از شرکت در راهپیمایی گسترده 22 بهمن نماز جماعت را در مصلای اردبیل و مساجد اطراف نظیر سرچشمه، داشچیلار و توپچیلار اقامه کنند.
به گزارش فارس، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه به شکل‌گیری 11 کمیته تخصصی و 10 ستاد اجرایی دهه فجر با هدف برنامه‌ریزی دقیق و مناسب اشاره کرد و گفت: ما از اواخر دی ماه کار جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی را در مورد برنامه‌های دهه فجر آغاز کردیم و تا دو روز آینده برنامه‌ها جمع‌بندی شده و برای ارایه و عرضه به عموم مردم مهیا می‌شود.
علیپور به شکل محتوایی برنامه ها به اشکال عمومی و تخصصی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های این دهه به جهت آن که جنبه ملی و حتی جهانی و بین‌المللی دارد شکل و محتوای آن را متناسب‌سازی کرده و با ساز و کارهای دقیق سعی کردیم انسجام ویژه‌ای به آنها بدهیم.
وی تصریح کرد: هیچ فرد، گروه یا تفکر سیاسی و غیرسیاسی نمی‌تواند ارکان و فلسفه شکل‌گیری و پیروزی انقلاب را انکار کرده و یا زیر سؤال ببرد که در این ارتباط ضرورت دارد روشنگری‌ها انجام شود.
علیپور همچنین به در پیش بودن ایام انتخابات مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است، شایسته نیست سایه سنگین آن بر برنامه‌های دهه فجر سبب شود تا ابهت و ارزش این برنامه‌ها زیر سؤال برود.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول