اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

در آستانه انتخابات فشار دشمنان بیشتر شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: در آستانه انتخابات فشار دشمنان بیشتر شده است.

در آستانه انتخابات فشار دشمنان بیشتر شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام حسن مصلح شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی و تکایای شهرستان دشتستان در مناسبات مذهبی و عزاداری‌های ایام محرم و صفر به نحو مطلوب فعالیت‌ داشتند و عملکرد رضایت‌بخشی ارائه دادند.
امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: آشنایی مردم با فلسفه و واقعیت نهضت حضرت اباعبدالله(ع) از مسائل مهمی است که هیئت‌های‌ برگزارکننده در برنامه‌های این ایام باید همواره بر آن توجه کنند و بر این اساس با افزودن بر محتوای برنامه‌های این ایام سال به سال خود را برای دوری از آسیب‌ها و مسائل مختلف آماده کنند.
مصلح اذعان داشت: باید با راهنمایی روحانیون و متخصصین در برنامه‌های ایام محرم و صفر از لحاظ محتوایی به سمتی پیش برویم که در سال‌های آتی وضعیتی مطلوب را مشاهده کنیم.
وی اضافه کرد: رویش پیغمبر جلیل‌القدر اسلام(ص) و تثبیت نظام اسلامی در جریان هجرت به مدینه منشأ خیرات و برکات ناشی از حاکمیت اسلامی در جامعه شد.
این مسئول ابراز داشت: پس از گذر از شعب‌ ابیطالب و جنگ‌های بدر و خندق جامعه اسلامی اوج گرفت و رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند که ما با تلاش مردم و مسئولان نظام در شرایط بدر و خندق قرار گرفته‌ایم.
امام جمعه برازجان تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی که تمامی معاندین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال مبارزه با ما هستند ما با تبعیت از ولی‌امر مسلمین نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و با تثبیت نظام اسلامی به صدور این نظام مقدس به جهانیان مشغول بوده‌ایم.
مصلح با تبریک پیشاپیش دهه فجر اذعان داشت: امت مسلمان ایران اسلامی با تکیه بر سه وی‍ژگی معنویت، بصیرت و ولایتمداری در جریان انقلاب اسلامی به پیروزی دست یافت.
امام جمعه برازجان با اشاره بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات فشار خود را بر ما بیشتر کرده و ما با مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات باید دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کنیم.
مصلح اذعان داشت: همه مسئولان باید تلاش کنند و فضای مطلوب انتخاباتی را در کشور فراهم کنند و مسئولان باید با ارائه خدمات مطلوب زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند، زیرا رضایت مردم از مسئولان در برگزاری انتخابات تاثیرگذار است.
انتهای پیام/ر20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول