اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت بزرگ اسفند / 6

مردم با بصیرت در انتخابات شرکت می‏کنند

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین سپاه ناحیه میامی گفت: مردم با بصیرت وارد صحنه انتخابات می‏شوند و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

مردم با بصیرت در انتخابات شرکت می‏کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‏الاسلام اباذر محمدی چهارشنبه شب در یادواره شهدای روستای استربند بخش فرومد که در حسینیه سیدالشهدای این روستا و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با اشاره به انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: انتخابات در کشور ما همواره فرصتی برای نمایش دادن بصیرت و اتحاد مردم بوده است.
وی با بیان اینکه یکی از عرصه‏هایی که ما می‏توانیم راه شهدا را ادامه دهیم همین انتخابات است، گفت: با حضور در انتخابات می‏توان قدرت و توان ملت را به دشمنان داخلی و خارجی نشان داد.
مسئول نظام صالحین ناحیه میامی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام ولایی ما و بدخواهان اسلام و انقلاب همواره به دنبال توطئه و فتنه در زمینه‏های مختلف عملکردی هستند و تنها عاملی که سبب می‏شود در این مقطع حساس، انسان در دام فتنه‏ها گرفتار نشود، داشتن بصیرت و بینش والای دینی و سیاسی است.
محمدی تأکید کرد: مردم باید همان بصیرت نهم دی‌ماه را در انتخابات مجلس از خود نشان داده و به افراد اصلح رأی دهند.
مسئول نظام صالحین سپاه ناحیه میامی افزود: یکی از بارزترین نشانه‏های افراد اصلح این بوده که دغدغه آنها خدمت به ملت و اسلام است.
وی با بیان اینکه حضور و حمایت مردم از نظام و ولایت‌فقیه در مقاطع مهمی نظیر 9 دی در مقابله با فتنه دشمنان داخلی و خارجی بسیار اثرگذار بوده است، گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر به خائنان به مملکت و دشمنان قسم‌خورده خارجی نشان می‏دهند که در سایه ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کرده و همواره حامی ولایت هستند.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول