اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت بزرگ اسفند / 7

دانشجویان با هوشیاری در انتخابات مجلس شرکت می‏کنند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‏های گرمسار گفت: دانشجویان با هوشیاری و درک موقعیت نظام اسلامی، در انتخابات مجلس شرکت می‏کنند.

دانشجویان با هوشیاری در انتخابات مجلس شرکت می‏کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حمیدرضا مجیدی عصر چهارشنبه در گفت‏وگو با خبرنگاران در گرمسار اظهار داشت: قشر دانشجو دارای ظرفیت‏های عظیم شادابی و انرژی‏بخشی است.
وی افزود: بسیج دانشجویی تشکلی خودجوش و برآمده از متن دانشگاه بوده و از کانون‏های اصلی شکل‏گیری انقلاب اسلامی و مبارزات حق‏طلبانه ملت ایران و یکی از ارکان تشکیل‏دهنده دوران دفاع مقدس است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‏های گرمسار تصریح کرد: طبق فرمایش امام راحل، مأموریت اصلی بسیج دانشجویی دفاع از انقلاب و اسلام در دانشگاه و پاسداری از اصول تغییرناپذیر "نه شرقی، نه غربی" و جلوگیری از نفوذ عناصر بیگانه و وابسته در دانشگاه است.
وی در خصوص ضرورت هوشیاری دانشجویان در ارتباط با جنگ نرم افزود: از آنجایی که یکی از اهداف جنگ نرم دشمن، قشر جوان بوده و در صورت ضربه خوردن این قشر آینده، نظام هم دچار خدشه می‏شود، هوشیاری جوانان نسبت به اقشار دیگر در ارتباط با جنگ نرم باید بیشتر باشد.
مجیدی هم‌چنین به نقش بسیج دانشجویی در جذب دانشجویان و خنثی کردن توطئه‏های دشمنان اشاره کرد و گفت: بسیج دانشجویی به عنوان تنها تشکل قانونمند دانشجویی می‏تواند با ایجاد بستر مناسب برای ورود، جذب و فعالیت‏های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی و ارتقای بصیرت و آگاهی‏های مورد نیاز قشر جوان، ترفندها و توطئه‏های دشمنان را خنثی کند.
وی شکل‏گیری اردوهای جهادی و هجرت را در تقویت روحیه معنوی جوانان بسیار مؤثر توصیف کرد و افزود: حضور جوانان امروز پشتوانه‏ای عظیم برای کشورمان است تا بتوانیم در یک فرآیند رو به جلو اقدامات را توسعه و گسترش دهیم.
مسئول بسیج دانشجویی گرمسار در ادامه، مهم‌ترین فعالیت‏های شش ماهه دوم سال را در این شهرستان بیان کرد و گفت: سازماندهی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‏ها، اجرای برنامه‏های فرهنگی، علمی و بصیرتی در مناسبت‏های هفته دفاع مقدس، روز دانشجو، روز بسیج دانشجویی، هفته بسیج و 9 دی و ایجاد حلقه‏های صالحین در دانشگاه‏ها از برنامه‏های عمده بسیج دانشجویی بوده است.
مجیدی در پایان تأکید کرد: ایجاد انگیزه و آگاهی دانشجویان بسیجی نسبت به اهداف ارزنده این تشکل مقدس و ارائه برنامه‏هایی نظیر آشنایی با رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و تلاش برای خودسازی دانشجویان از عواملی است که در پیشرفت بسیج دانشجویی نقش بسزایی خواهد داشت.
انتهای پیام/آ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول