اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

تخریب رقبای انتخاباتی در بویراحمد نداشته‌ایم

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد با قدردانی از کاندیداهای حاضر در صحنه انتخابات این حوزه گفت: تخریب رقبای انتخاباتی در بویراحمد تاکنون نداشته‌ایم.

تخریب رقبای انتخاباتی در بویراحمد نداشته‌ایم
محمد الفونه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یکی از پدیده‌های زشتی که در هر انتخابات می‌تواند وجود داشته باشد تخریب رقبای انتخاباتی است.
فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: تخریب رقیبان در انتخابات در نظام اسلامی کاری مذموم و ناپسند است که کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی لازم است از این پدیده زشت و غیر اسلامی پرهیز کنند.
الفونه با بیان اینکه قانون نیز اجازه نخواهد داد افراد با حیثیت و آبروی دیگران برای رسیدن به مطامع شخصی بازی کنند، تصریح کرد: انتخابات در نظام اسلامی بر پایه اخلاق و توجه به قانون است که در این میان افراد باید بدانند که آبروی دیگران مقدم بر منافع آنها خواهد بود.
این مسئول عالی اجرایی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد بیان کرد: خوشبختانه تاکنون تخریب رقبا در این حوزه از سوی هیچکدام از کاندیداها صورت نگرفته و ما از همه آنها که حضور در صحنه دارند از این حیث رضایت کامل داریم.
الفونه گفت: البته مواردی است که باید از سوی کاندیداها و هواداران آنها بیشتر رعایت شود که مهم‌ترین آنها به تبلیغات زودرس برمی‌گردد.
فرماندار شهرستان بویراحمد با ابراز این سخن که اگر در مقطع کنونی با تبلیغات زودرس مشکلی برای شهروندان ایجاد شود قبل از همه خود کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی مقصر هستند و باید جوابگو باشند، تصریح کرد: به عنوان مسئول اجرای انتخابات در این شهرستان از کاندیداهای محترم تقاضا دارم که در این خصوص عمل به قانون را سرلوحه کارهای خود قرار داده و آنجا که احساس می‌کنند ممکن است کاری فراتر از قانون صورت گیرد دستور توقف آن را صادر کنند.
الفونه با بیان اینکه به یقین هواداران کاندیداها از کاندیدای مورد علاقه خود حرف شنوی دارند، افزود: تا به امروز فضای مطلوب انتخاباتی در این حوزه حکمفرما بوده که انتظار می‌رود با نزدیک شدن به روزهای حساس نیز این فضا با ارائه رفتارهای معقولانه به همین نحو حفظ شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول