اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند تأکید کرد

حضور در انتخابات جوابی دندان‌شکن به دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: لازم است برای جذب حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش شود تا مردم با حضور حداکثری خود جواب دندان‌شکنی به دشمنان دهند.

حضور در انتخابات جوابی دندان‌شکن به دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر بیرجند به شرایط متمایز دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: دهه فجر امسال پس از چندین سال در ماه ربیع‌الاول قرار گرفته است و باید جشن‌های بزرگی برای این مناسبت برگزار شود.
وی افزود: دهه فجر امسال متقارن با هفته وحدت است و باید جشن‌های انقلاب امسال رنگ و بوی دیگری داشته باشد و باید باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود.
فرماندار بیرجند از برگزاری جشن‌ بزرگ انقلاب در تاریخ 21 تا 22 بهمن‌ماه خبر داد و اظهار داشت: این جشن قرار است در محل نمایشگاه بین‌المللی بیرجند برگزار شود.
قاسم‌زاده‌نداف تصریح کرد: برآورد هزینه این جشن 30 میلیون تومان بوده و قرار است توسط خیران تأمین هزینه شود.
وی گفت: در شورای اداری شهرستان بیرجند به کلیه ادارات ابلاغ شده است که در ایام دهه فجر دستگاه‌های مختلف با نصب المان‌های مختلف و برگزاری مراسمات خاص این ایام را به نحو احسن گرامی بدارند.
فرماندار بیرجند ایام دهه فجر را فرصت مناسبی برای جذب حضور حداکثری مردم در ایام انتخابات دانست و افزود: با توجه به شرایط حساس داخلی و خارجی کشور ایران لازم است که مردم هم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن‌ماه حضور باشکوهی داشته باشند.
قاسم‌زاده‌نداف ادامه داد: هم‌چنین لازم است برای جذب حضور حداکثری مردم در انتخابات نیز تلاش شود تا مردم با حضور حداکثری خود جواب دندان‌شکنی به دشمنان دهند.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول