اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه ‌پایداری خراسان‌رضوی/1:

بحث جبهه‌ پایداری فراتر از انتخابات است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه ‌پایداری خراسان‌رضوی با اشاره به هدف اصلی جبهه ‌پایداری، گفت: بحث جبهه پایداری فراتر از زمان و فرصت انتخابات است.

بحث جبهه‌ پایداری فراتر از انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری صبح امروز در نشست خبری که با هدف بسط گفتمان ناب اصولگرایی و به منظور ارائه سیاست‌ها و راهبردها و راهکارهای جبهه‌پایداری برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت جبهه‌ پایداری با احترام به تمام احزاب و گروه‌ها براساس اصلاح فعالیت‌های سیاسی و تذکر بنا شده ‌است که بر این اساس فعالیت جبهه پایداری فراتر از انتخابات است.
دبیر جبهه‌پایداری خراسان‌رضوی با بیان دیدگاه‌ها و فرهنگ پایداری، گفت: فرهنگ پایداری به عنوان یک اصل در دین ماست، مقام معظم رهبری از 20 سال گذشته در ارتباط با شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و اخیرا جنگ نرم بارها مطالبی را عنوان کرده‌اند و در این راستا نیز رسالت عوام و خواص را در این حوزه به طور کامل تبیین و مطرح کرده‌اند.
وی ادامه‌داد: ما آمده‌ایم تا همان حرف‌هایی که دین زده ‌و قرآن و عترت به ما گفته است را عمل کنیم و به آنها جامعه عمل بپوشانیم.

عده‌ای رانت‌خواری می‌کنند، برخی محافظه‌کاری و برخی به دنبال سهم‌خواهی هستند
دبیرکل جبهه‌پایداری خراسان‌رضوی اظهار داشت: پس از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی ایران، اکنون عده‌ای به محافظه‌کاری در مقابل برخی از حوادث می‌پردازند، عده‌ای معامله می‌کنند، عده‌ای رانت‌خواری می‌کنند، برخی از افراد با عده‌ای دیگر رو در وایسی دارند برای اجرای امور و بر این اساس سخنی به میان نمی‌آورند و برخی نیز به دنبال سهم‌خواهی هستند.
حجت‌الاسلام ماندگاری تاکید کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب‌ اسلامی ایران که ثمره خون پاک تعداد بی‌شماری از افراد است پایدار بماند باید بر سر اصول ایستادگی کرد.

اعتقادات عده‌ای رطوبت خورده‌است
دبیرکل جبهه‌پایداری خراسان‌رضوی خاطر‌نشان کرد: اکنون و با گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی ایران اعتقادات عده‌ای از افراد در این راه سست و یا رطوبت خورده شده‌ است و در مقابل عده‌ای دیگر از افراد با رو در وایسی با آنان برخورد می‌کنند.
وی ادامه‌داد: جبهه‌ پایداری قصد دارد در خراسان‌رضوی و در کل کشور فریاد بزند که ملاک‌ها مهم‌تر از مصادق‌ها است و در این راه مردم ما در 9 دی‌ماه 88 و در مقابل فتنه‌گران نشان دادند که حتی اگر با سابقه‌ترین افراد از خواص نیز از جاده اصول ولایت جدا شوند مردم مقابل آنان می‌ایستند.
دبیرکل جبهه ‌پایداری خراسان‌رضوی اظهار داشت: اقدامی که جبهه‌ پایداری قصد دارد انجام دهد این است که تذکر را در این راه اجرایی کند و در رأس این جبهه افرادی از فقها و عالمان هستند که فعالیت در حزب و یا گروه خاصی را نداشته‌اند.
ماندگاری خاطرنشان کرد: اینکه عده‌ای از افراد نیز همین باب تذکر برای آنان قابل تحمل نیست نمی‌دانم با آنان چه باید گفت.
انتهای پیام/ر10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول