اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 83

رای مردم در انتخابات حاوی پیام معنادار به دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: رای مردم در طول انتخابات انقلاب اسلامی همیشه حاوی پیام معنادار به دشمنان نظام بوده است.

رای مردم در انتخابات حاوی پیام معنادار به دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی شب گذشته در جمع دهیاران و شوراهای بخش کجور بیان داشت: خدمت‌رسانی در این نظام یک افتخار است و پذیرش مسئولیت باید در مسیر رضایت حق‌تعالی باشد.
وی با اشاره به اینکه عده‌ای به‌خاطر امیال خود قانون را زیر پا می‌گذارند، اظهار داشت: بی‌قانونی مشکلات را افزایش می‌دهد و قانون‌مندی باید در مبنای برنامه‌های کاری دهیاران و شوراها قرار داشته باشد.
قمی ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز را از ضرورت‌ها دانست و تصریح کرد: برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز، تنها با پایبندی کامل به اصل رعایت قانون حاصل می‌شود.
فرماندار نوشهر خاطرنشان کرد: کجور با همه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ویژه نیازمند تلاش تمامی مسئولان و مردم است تا به آنچه استحقاق دارد دست یابد.
قمی تاکید کرد: توزیع خدمات باید به‌طور تجمیع صورت پذیرد تا بتوان دسترسی عادلانه برای همه روستاییان بخش کجور میسر شود.
فرماندار نوشهر در ادامه به اهمیت انتخابات مجلس نهم پرداخت و ادامه داد: رای مردم در طول انتخابات انقلاب اسلامی همیشه حاوی پیام معنادار به دشمنان نظام بوده است.
وی اضافه کرد: انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی با حضور آگاهانه مردم، نشاط دیگری در تثبیت انقلاب اسلامی جاری می‌کند.  
رئیس اداره اوقاف نوشهر و چالوس نیز در این نشست با اشاره به وظایف اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: 90 درصد نذورات مردم در بقاع متبرکه در همان محدوده صرف امور فرهنگی، ساخت و ساز و مدیریتی می‌شود.
حجت‌الاسلام شعبان رضایی افزود: یک‌هزار و 81 موقوفه در شهرستان داریم که شامل 594 منفعتی و دارای درآمد و 487 مساجد و حسینیه و تکایا هستند که از این 594 منفعتی حدود 134 دارای درآمد و مابقی فاقد درآمد هستند.
وی ادامه داد: در روستاهای خاچک، لرگان، انگاس، کجور، صالحان، دشت نظیر، زانوس، کندلوس پیده و برخی دیگر شش دنگ قطعات موقوفات داریم.
رضایی ابراز داشت: زمین‌های موقوفه‌ای که دست اشخاص است اما حق و حقوق را پرداخت نمی‌کنند ما را دچار مشکل می‌کنند، می‌توانیم از محل درآمد موقوفات برنامه‌های خوبی با توجه به نیت واقفان داشته باشیم.
رضایی افزود: برای بازسازی امامزاده‌ها و مساجد اعتبار ناچیزی از طرف دولت می‌دهند. پول دولت هم بابت تعمیر و ترمیم است.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول