اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه مبارک فجر

بهره‌برداری از 60 واحد مسکن مهر در سیریک

خبرگزاری فارس: فرماندار سیریک از بهره‌‌برداری از 60 واحد مسکن مهر در این شهرستان هم‌زمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

بهره‌برداری از 60 واحد مسکن مهر در سیریک
به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، احمد شبانی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر محلات، کارمندان و فرهنگیان این شهرستان گفت: اجرای طرح مسکن مهر تحولی بنیادی در خانه‌دار شدن مردم، کاهش قیمت مسکن، گرم شدن کانون خانواده‌ها، بالا رفتن سطح ازدواج در سطح جامعه و جلوگیری از سوءاستفاده‌های واسطه‌گران داشته است.
وی در ادامه به تاثیر مسکن در اقتصاد، اشتغال و کاهش تورم اشاره و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی مسئله مسکن مردم از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است.
فرماندار سیریک ادامه داد: از آنجا که هدف از پذیرش مسئولیت‌ در نظام اسلامی خدمتگزاری بیشتر به مردم و حاکمیت بخشیدن به احکام و ارزش‌های الهی است، یکی از ویژگی‌های اندیشه سیاسی اسلام را رعایت حقوق متقابل بین مردم و حکومت دانست.
شبانی با بیان اینکه 241 واحد مسکن مهر مربوط به سه تعاونی مهر محلات، کارمندان عدالت و فرهنگیان در این شهرستان در دست ساخت است، عنوان کرد: 60 واحد از مسکن مهر محلات با زیربنای هر واحد 75 متر با اعتبار 2 میلیارد تومان در دهه فجر سال‌جاری آماده بهره‌برداری است.
وی با بیان اینکه رسیدگی و برآورده ساختن نیازهای مردم چه به صورت مستقیم و  غیرمستقیم از جمله وظایف مهم زمامداران جامعه اسلامی است، اذعان داشت: تا کنون در روستاهای شهرستان سیریک نیز تعداد 791 واحد مسکن روستایی با اعتبار 8 میلیارد تومان احداث و  مورد استفاده مردم روستاها قرار گرفته است.
شبانی متذکر شد: 57 واحد مسکن مهر کارمندان شهرستان سیریک نیز با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی تا پایان سال آماده بهره‌برداری است.
این مسئول در پایان گفت: این پروژه در واحدهای 80 متری با مشارکت 13 میلیونی متقاضیان و اعطای تسهیلات 20 میلیونی در حال ساخت است.
انتهای پیام/ن20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول