اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مجری طرح تأسیسات مسکن مهر در آبفای سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

واگذاری 6 هزار انشعاب آب در طرح مسکن مهر زاهدان

خبرگزاری فارس: نماینده مجری طرح تأسیسات مسکن مهر در آبفای سیستان ‌و بلوچستان گفت: 6 هزار انشعاب آب در طرح مسکن مهر زاهدان آماده واگذاری است.

واگذاری 6 هزار انشعاب آب در طرح مسکن مهر زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان، سیروس رضاپور اظهار داشت: 6 هزار انشعاب آب شرب در طرح مسکن مهر در زاهدان آماده واگذاری است که از این تعداد هزار و 500 انشعاب واگذار شده است.

وی افزود: به منظور واگذاری انشعاب آب در طرح مسکن مهر، عملیات 13 کیلومتر خط آب به انضمام 20 کیلومتر شبکه توزیع در طرح مسکن مهر زاهدان به پایان رسیده است.

نماینده مجری طرح تأسیسات مسکن مهر در آبفای سیستان ‌و بلوچستان بیان کرد: طرح آبرسانی به مسکن مهر زاهدان نیاز به 10 کیلومتر دیگر عملیات حفاری و ایجاد شبکه توزیع دارد که به دلیل انسداد برخی معابر به کندی پیش می‌رود. 

رضاپور افزود: این شرکت با هیچ گونه کمبود و یا نقیصه‌ای در راستای واگذاری انشعاب و یا تأمین آب مصرفی شهروندان مسکن مهر مواجه نبوده و آمادگی واگذاری انشعاب به تمامی متقاضیان در این طرح را دارد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول