اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی:

تعاونی‌های کم‌کار مسکن مهر آذربایجان غربی پاسخگوی مردم باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تعاونی‌هایی که در مسکن مهر کم‌کاری و تخلف می‌کنند باید پاسخگوی مردم باشند.

تعاونی‌های کم‌کار مسکن مهر آذربایجان غربی پاسخگوی مردم باشند

خلیل محبت خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برخی از تعاونی‌ها به تعهدات خود در موعد مقرر عمل نکرده‌اند و این تعاونی‌ها و هیئت مدیره شرکت تعاونی باید در این زمینه پاسخگو باشند. وی با بیان اینکه تنها دغدغه ما در مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی تحویل پروژه‌های مسکن مهر در موعد مقرر به متقاضیان است، تصریح کرد: تحویل به موقع واحدهای مسکن مهر یکی از اولویت‌های اداره کل مسکن و شهرسازی استان است که در این راستا نیازمند همکاری هر چه بیشتر بانک‌ها و تعاونی‌ها هستیم. این مسئول با ابراز گله از کم کاری برخی از تعاونی‌ها و حمایت اداره کل تعاون از این تعاونی‌ها، افزود: اداره کل تعاون استان از تعاونی‌های کم کار مسکن مهر استان حمایت‌های بی مورد دارد.

محبت‌خواه اعلام کرد: اگر براساس مصوباتی که در شورای مسکن استان به تصویب رسیده است عمل شود تاخیری در تحویل پروژه های مسکن مهر نخواهیم داشت. وی ادامه داد: با توجه به مصوبه‌ای که در آخرین جلسه شورای تامین مسکن استان به تصویب رسیده است تعاونی‌های کم کار از چرخه مسکن مهر حذف می‌شوند.

این مسئول افزود: این اقدام به منظور سرعت‌دهی به روند ساخت واحدهای مسکن مهر استان انجام می‌شود و طی آن پروژه‌های که به دلیل ضعف مدیریت تعاونی‌ها از روند اجرایی مطلوبی برخوردار نیستند و کمتر از 20 درصد پیشرفت اجرایی دارند از مدیران تعاونی سلب و برای ادامه کار به صورت تفاهم نامه 3 جانبه به پیمانکاران و انبوه سازان صلاحیت‌دار و توانمند واگذار می‌شود.

محبت‌خواه این اقدام را گام مهمی در به اتمام رساندن پروژه‌های مسکن مهر در موعد مقرر اعلام کرد.

اتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول