اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار جبالبارز خبر داد

تشکیل 620 پرونده مسکن مهر در جبالبارز

خبرگزاری فارس: بخشدار جبالبارز گفت: تاکنون 620 پرونده در زمینه مسکن مهر تشکیل شده است تا در صورت واجد شرایط بودن مراجعان توسط بنیاد مسکن به آن‌ها وام و زمین داده شود.

تشکیل 620 پرونده مسکن مهر در جبالبارز
محمد سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به چگونگی روند عملیات تعریض و دوبانده کردن راه اصلی محور جیرفت دارزین اظهار داشت: در سال گذشته سه پیمانکار روی این پروژه در حال فعالیت بودند.
وی افزود: امیدواریم که این پروژه با انعقاد قراردادهای جدید به پیشرفت‌های گسترده‌تری دست یابد.
سعیدی همچنین در زمینه میزان ساخت و ساز مسکن روستایی و مهر در این بخش تصریح کرد: با احداث کارخانه شن و ماسه در بخش جبالبارز هزینه ساخت و سازها کاهش یافته است.
وی ابراز داشت: متقاضیان بر حسب تقاضا به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت معرفی می‌شوند تا با استفاده از تسهیلات 10 میلیون تومانی نسبت به ساخت اقدام کنند.
سعیدی بیان داشت: تاکنون 620 پرونده در زمینه مسکن مهر تشکیل شده است تا در صورت واجد شرایط بودن مراجعان توسط بنیاد مسکن به آن‌ها وام و زمین داده شود.
وی فضای ورزشی بخش جبالبارز را مفید دانست و عنوان کرد: به همت دولت عدالت‌محور یک سالن ورزشی همراه با زمین چمن مصنوعی در این بخش احداث شده که اکنون مورد استفاده جوانان این بخش قرار گرفته است.
بخشدار جبالبارز با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی انجام گرفته در این بخش گفت: در حد مقدور تاکنون کمک‌های خوبی به مساجد این بخش شده است.
وی همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی مسجد جامع بخش جبالبارز اذعان داشت: به زودی عملیات ساخت و ساز آن با همت مردم، مسئولان و خیران به اتمام می‌رسد.
سعیدی از راه‌اندازی مؤسسه قرآنی در این بخش خبر داد و خاطرنشان کرد: این مؤسسه در حال حاضر نسبت به جذب قرآن‌آموزان در حال فعالیت است.
وی اظهار داشت: امیدواریم با راه‌اندازی انجمن شعر و ادب بخش جبالبارز نیز شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای ذاتی این منطقه باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول