اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

احداث 300 واحد مسکن مهر در فارسان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 300 واحد مسکونی در شهر فارسان با میانگین پیشرفت فیزیکی 67 درصد در حال ساخت است.

احداث 300 واحد مسکن مهر در فارسان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در بازدید از روند احداث واحدهای مسکن مهر شهر فارسان در این استان اظهار داشت: اراضی طرح مسکن مهر فارسان به مساحت بیش از شش هکتار از سال 1388 به منظور ایجاد بستر لازم برای ساخت و سازهای مسکن مهر به کار گرفته شده و بیش از 300 واحد مسکونی در این شهر در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: این تعداد واحد در قالب هفت پروژه عمرانی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال در حال اجراست.

ابراهیمی افزود: طرح‎های مسکن مهر در این شهر با میانگین پیشرفت فیزیکی 67 درصد در دست اجراست.

وی در ادامه به احداث سالن تیراندازی فارسان اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه عمرانی ابتدای سال جاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز شد و تاکنون بالغ بر 80 درصد عملیات اجرایی آن به انجام رسیده است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری پیشرفت فیزیکی زمین چمن شهر باباحیدر را 50 درصد عنوان کرد و گفت: سالن ورزشی روستای ده‌چشمه از دیگر طرح‎های در دست اجرا در شهرستان فارسان است که 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: مجتمع فرهنگی فارسان و باباحیدر، سالن ورزشی گوجان و سالن بوکس جونقان از دیگر پروژه‎های عمرانی در دست اجرای اداره‎کل مسکن و شهرسازی در شهرستان فارسان است.

دبیر شورای تأمین مسکن چهارمحال و بختیاری همچنین با تأکید بر ضرورت اجرایی شدن تعهدات دستگاه‌ها، انبوه‌سازان و شرکت‌های تعاونی در اجرای طرح مسکن مهر بر اساس برنامه زمان‌بندی خاطرنشان کرد: سرد شدن هوا و عدم ایجاد خدمات زیربنایی از جمله نگرانی‌ها در راستای عدم انجام تعهدات و تحویل به هنگام واحدها به متقاضیان است.

ابراهیمی از اعطای تسهیلات ویژه‌ به سازندگان واحدهای مسکونی به‎منظور تسریع در ساخت و ساز و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری در این استان خبر داد و گفت: بر همین اساس شهرداری‌ها برای تسریع در ساخت و ساز و بهسازی بافت فرسوده برای صدور پروانه تخفیفاتی در نظر گرفته‌اند.

ابراهیمی با اشاره به تسهیلات ویژه پرداختی به سازندگان واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده، گفت: اعطای تسهیلات 200 تا 250 میلیون ریالی به هر واحد مسکونی، بدون سپرده‌گذاری از دیگر تسهیلات اعطایی به سازندگان واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول