اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

اهتمام جدی تعاونی‌های مسکن مهر به تسریع در پروژه‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به نقش موثر تعاونی‌های مسکن در اجرای سیاست‌های حوزه مسکن، بر لزوم اهتمام جدی این تعاونی‌ها در زمینه سرعت دادن به روند ساخت و ساز مسکن مهر در استان تاکید کرد.

اهتمام جدی تعاونی‌های مسکن مهر به تسریع در پروژه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در جلسه بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر استان با اشاره به عزم جدی دولت برای حل مشکلات اساسی کشور اظهار کرد: در سایه ایده ماندگار مسکن مهر، معضل چند‌ ساله مسکن در کشور حل شده و خانوارهای زیادی از نعمت داشتن سرپناه و مسکنی مناسب بهره‌مند شده‌اند.
وی ضمن قدردانی از تلاش و همکاری دست‌اندرکاران مسکن مهر استان به ویژه تعاونی‌های مسکن مهر تصریح کرد: با همت و تلاش همه بخش‌ها و عناصر دست‌اندرکار، ‌مسکن مهر در استان از پیشرفت قابل قبولی برخوردار بوده و همه امکانات و منابع استان برای تحقق کامل سیاست‌های این حوزه بسیج شده‌اند.
استاندار قم با اشاره به واگذاری قطعی بیش از 13 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در طی چهار مرحله و برنامه‌ریزی برای تکمیل و تحویل 4 هزار واحد دیگر تا پایان امسال و ابتدای سال آینده افزود: امیدوارم با مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها و مسئولان تعاونی‌ها، گام‌های بعدی برای رسیدن به اهداف کلان بخش مسکن استان، محکم‌تر از گذشته برداشته شود.
موسی‌پور در ادامه سخنان خود با اشاره به موانع و مشکلات پیش روی تعاونی‌های مسکن مهر، خواستار پیگیری جدی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برای تسریع در رفع این مشکلات و موانع شد‌.
وی با بیان اینکه موانع کاری نباید در سرعت پروژه‌های مسکن مهر استان ایجاد خلل کند، بر ضرورت توجه به مسائل و مشکلات این بخش از جمله معافیت مالیاتی، بیمه کارگران، مالیات بر ارزش افزوده پیمانکاران مسکن مهر و همچنین صدور اسناد واحدهای مسکن مهر تاکید کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول