اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسکن و شهرسازی فردوس خبر داد

واگذاری 26 هکتار زمین به مسکن مهر در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان فردوس از واگذاری 26 هکتار زمین در قالب اجرای پروژه مسکن مهر به اشخاص و تعاونی‌های مسکن این شهرستان خبر داد.

واگذاری 26 هکتار زمین به مسکن مهر در فردوس
جواد غلامزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: در انجام زیرساخت‌های مسکن مهر نظیر آب، برق و گاز شهرستان فردوس از معدود شهرستان‌هایی است که در این رابطه مشکل خاصی نداشته است.
وی افزود: مسکن و شهرسازی فردوس طی دو سال گذشته بیش از 800 میلیون تومان یارانه بخش مسکن به شهرداری این شهرستان پرداخت کرده است.
غلام‌زاده تصریح کرد: علاوه بر تخفیفات پروانه‌ای که شهرداری برای اعضای تعاونی‌های مسکن در نظر می‌گیرد، مسکن و شهرسازی 50 درصد باقی‌مانده را به شهرداری پرداخت می‌کند.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی فردوس یادآور شد: در حال حاضر زمین‌های محدوده شهری برای احداث مسکن به تعاونی‌ها واگذار شده و در رابطه با واگذاری زمین برای احداث مسکن مهر، هیچ محدودیت و مشکلی در شهرستان وجود ندارد.
وی گفت: در پروژه‌های سایت مسکن مهر همه نوع کاربری پیش‌بینی شده و در حال حاضر طی قرارداد صورت گرفته با بسیج سازندگی، احداث مسجد با صرف اعتبار 96 میلیون تومان در مجاورت فاز یک مسکن مهر در حال اجرا است.
غلامزاده افزود: در مجاورت فاز یک مسکن مهر، زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر برای احداث مدرسه به آموزش و پرورش شهرستان واگذار شده است تا ساکنان مسکن مهر نیز از خدمات آموزشی بهره‌مند شوند.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی فردوس با اشاره به تعهدات اشتغال این اداره تصریح کرد: در سال جاری طی 10 ماه گذشته 550 مورد تعهد اشتغال این اداره صورت گرفته است که به طور قطع تا پایان سال جاری این تعداد به 900 مورد افزایش می‌یابد.
غلامزاده یادآور شد: در سال گذشته تعهد اشتغال اداره مسکن و شهرسازی فردوس 70 مورد بود که با ساخت و سازهای صورت گرفته و انجام پروژه‌های مختلف تا پایان سال 714 مورد اشتغال در این شهرستان ایجاد شد.
وی همچنین از تکمیل طرح تفضیلی شهرستان فردوس خبر داد و گفت: این طرح با هدف مشخص کردن ساختار فیزیکی و کاربری شهر فردوس تهیه شد که با بهره‌برداری از این طرح در ساخت و سازها، قوانین شهرسازی در سطح شهرستان رعایت می‌شود.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی فردوس اعتبار هزینه شده برای تهیه طرح تفضیلی فردوس را 110 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر منتظر ابلاغ طرح به کمیسیون ماده پنج هستیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول