اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد

بهره‌برداری از 16 هزار واحد مسکن مهر در سهند /‌ افتتاح بزرگراه تبریز ـ سهند در موعد مقرر

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از بهره‌برداری 16 هزار واحد مسکن مهر شهر جدید سهند در شش ماهه اول سال آینده خبر داد.

بهره‌برداری از 16 هزار واحد مسکن مهر در سهند /‌ افتتاح بزرگراه تبریز ـ سهند در موعد مقرر
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمد اشرف‌نیا در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهر سهند، با بیان اینکه تمام این پروژه‌ها، در موعد مقرر به پایان خواهد رسید خاطرنشان کرد: ارزیابی‌های به عمل آمده در خصوص عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرستان اسکو در شهر جدید نشان می‌دهد که با وجود برودت هوا و حجم بسیار بالای کار، همه پیمانکاران و انبوه‌سازان با شدت و قدرت تمام در حال فعالیت بوده و خدمات تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان همزمان با ساخت واحدهای مسکن مهر در حال انجام است.

بهره‌برداری از پروژه بزرگراه تبریز ـ سهند در موعد مقرر
وی همچنین به پروژه بزرگراه تبریز ـ سهند اشاره کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی بزرگراه مذکور بسیار مطلوب بوده و زودتر از موعد مقرر 36 ماهه به بهره‌برداری خواهد رسید.
اشرف‌نیا افزود: با بهره‌برداری از این بزرگراه تحولی عظیم در حمل و نقل و رفت و آمد ساکنان مسکن مهر شهر سهند به وجود خواهد آمد.
فرماندار اسکو هم از پیگیری و بازدیدهای منظم کارشناسان این شهرستان از روند پروژه مسکن مهر خبر داد و گفت: تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرستان اسکو با تمام امکانات بسیج شده و با تلاش و جدیت تمام در جهت اتمام همزمان پروژه‌های خود فعالیت می‌کنند.
محمد آثری ایجاد محیطی آرام و دلنشین، همراه با ارائه خدمات به‌روز را از عمده اهداف و برنامه‌های شهرستان اسکو در شهر سهند عنوان کرد و گفت: تمام تدابیر لازم برای اسکان، تحصیل، ارائه خدمات اداری و فرهنگی اندیشیده شده و مشکلات موجود یکی پس از دیگری با همکاری مسئولان استانی و کشوری در حال حل شدن است.
انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول