اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ تاکید کرد

واگذار نشدن مسکن‌های مهر فاقد امکانات شهری

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: مسکن‌های مهر فاقد امکانات شهری از جمله آب، برق و گاز به هیچ عنوان به مردم واگذار نمی‌شود.

واگذار نشدن مسکن‌های مهر فاقد امکانات شهری
علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ گفت: پروژه‌های مسکن مهر یک موضوع ملی است و دولت تاکید ویژه‌ای بر اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از آنها را دارد.
وی تصریح کرد: یکی از تاکیدات ویژه دولت و دستگاه‌های اجرایی این است که به هیچ عنوان مسکن‌های مهر به صورت ناقص تحویل مردم نشود.
عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ افزود: قرار نیست اجرای طرحی که برای حل مشکل مردم انجام می‌شود، خود مشکلات آنها را افزایش دهد.
 
* اعتبارات لازم برای انشعاب‌های واحدهای مسکن مهر تامین شده است
حدادی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل ارائه نشدن انشعاب آب، برق و گاز مسکن‌های مهر در ساوجبلاغ برطرف شده است؟ گفت: بخشی از این مشکل مربوط به خود مالکان مسکن مهر بود که برای خرید انشعاب آب و غیره اقدام نکردند.
وی افزود: بخش دیگر مربوط به کمبود اعتبارات بود که خوشبختانه مبلغ 60 میلیارد ریال برای حل مشکلات در این حوزه اختصاص یافته است.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه از این پس هیچ‌یک از واحدهای مسکن مهر فاقد انشعاب‌های خدمات شهری به مردم تحویل داده نخواهد شد، گفت: تحویل این واحدها در صورت وجود نواقصی از این دست غیرقانونی است.
 
* مسکن مهر یکی از بزرگ‌ترین خدمات دولت به مردم است 
حدادی با تاکید بر اینکه پروژه مسکن مهر یکی از مهم‌ترین افتخارات دولت است، گفت: تاکنون ارائه این حجم از خدمت‌رسانی به مردم طی مدت محدودی سابقه نداشته است.
انتهای پیام/آ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول