اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی:

54 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان شرقی در حال احداث است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی گفت: 54 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان شرقی در حال احداث است.

54 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان شرقی در حال احداث است
به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حسین خلیلی‌مرد صبح امروز در جمع مدیران سراب با بیان اینکه 54 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان شرقی در حال احداث است، افزود: 43درصد این واحدها در شهر جدید سهند،43درصد در شهرهای بالای 25هزار نفر جمعیت و مابقی نیز در شهرهای زیر 25هزارنفر جمعیت قرار دارند.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان که در جلسه شورای مسکن سراب سخن می‌گفت، اظهار داشت: برای اجرای مسکن مهر تاکنون اعتباری بالغ بر 11هزارمیلیارد ریال هزینه شده است.
وی، بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا نیمه اول سال آینده تاکید کرد و گفت: حدود 140 واحد از پروژه‌های دست احداث تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

ایجاد 75هزار شغل از محل اجرای پروژه مسکن مهر
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اجرای سیاست‌های بخش مسکن موجب کاهش تورم و رونق اقتصادی در مناطق محروم و کم درآمد شده است، افزود: تثبیت قیمت مسکن، ایجاد اشتغال و هدایت صحیح نقدینگی به سمت تولید از دیگر اثرات مهم و موثر این طرح بوده است.
وی با اشاره به اینکه طبق استانداردهای جهانی ساخت هر واحد مسکونی موجب ایجاد اشتغال برای سه نفر می‌شود، ادامه داد: اجرای طرح مسکن مهر در استان، 156 شغل وابسته را فعال کرده و حداقل برای 75 هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

قرارداد ساخت 1914 واحد مسکن مهر در سراب منعقد شده است
در ادامه این جلسه فرماندار سراب با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی مسکن مهر گفت: نباید هیچ‌گونه تعللی در طرح مسکن مهر به وجود آید چرا که دغدغه مسکن از اساسی‌ترین مشکلات جوانان است.
محمدرضا بیرامی سهمیه شهرستان سراب در احداث مسکن مهر را 2 هزار و 175 واحد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر یک‌هزار و 914 واحد به صورت خودمالکی در حال احداث است.
وی اظهار داشت: برای اجرای این پروژه تاکنون بیش از 250 میلیارد ریال هزینه شده است.
بیرامی همچنین با اشاره به پیشرفت 90 درصدی پروژه مسکن مهر در شهر دوزدوزان، خواستار تکمیل زیرساخت‌های آن شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول