اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مشکلی برای برگزاری جشن مسکن مهر وجود ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی برای برگزاری جشن مسکن مهر در استان زنجان وجود ندارد.

مشکلی برای برگزاری جشن مسکن مهر وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در شورای مسکن استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر برخی از مشکلات در زمینه انجام پروژه‌های مسکن مهر در استان زنجان وجود دارد، که باید اقدامات لازم در زمینه انجام آنها صورت گیرد.
وی با اشاره به مشکل آب و برق موجود در برخی از واحدهای مسکونی مهر در استان زنجان یادآور شد: مسئولان ذی‌ربط در ادارات مربوط باید پیگیر مشکلات در این زمینه بوده و اقدامات لازم را در زمینه تامین هر چه سریع تر آب و برق مصرفی در این واحدهای مسکونی را انجام دهند.
استاندار زنجان همچنین با اشاره به حل مشکلات موجود در سیستم بانکی در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی یادآور شد: بانک‌های عامل در استان موظف به پرداخت تسهیلات بانکی بر طبق عقد قرار داد صورت گرفته هستند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه برگزاری جشن مسکن در استان زنجان وجود ندارد، تاکید کرد: باید کارهای تبلیغاتی و فرهنگی در زمینه برگزاری این جشن از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گیرد.
رئوفی‌نژاد با اشاره به برخی از مسائل موجود و تراکم برنامه‌ها در ایام دهه فجر یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جشن مسکن دار شدن زنجانی‌های متقاضی فاقد مسکن پس از ایام دهه فجر در استان زنجان برگزار می‌شود.
همچنین در ادامه این جلسه مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان نیز به ارائه گزارشی از تسهیلات اعطایی این بانک در زمینه مسکن پرداخت.
زهروی با اشاره به اینکه آمار و اطلاعات در زمینه تسهیلات اعطایی بانک مسکن مربوط به تاریخ 26 دی سال جاری است، اضافه کرد: در 9 ماهه سال جاری به تعداد 6 هزار و 431 واحد مسکونی تسهیلات پرداخت شده است.
مدیریت شعب بانک استان زنجان همچنین با اشاره به تسهیلات پرداختی بانک مسکن در زمینه واحدهای مسکونی روستایی یادآور شد: در سال 89 و سال جاری به 4 هزار واحد مسکونی در این زمینه تسهیلات پرداخت شده است.
وی همچنین با اشاره به نمودار طراحی شده در زمینه درصد تسهیلات اعطایی بانک مسکن در بخش‌های مختلف اضافه کرد: در شهرهای بالای 25 هزار نفر 68 درصد اعطای تسهیلات از سوی بانک مرکزی صورت گرفته است.
زهروی با اشاره به اینکه درصد تسهیلات اعطایی از سوی بانک مسکن در زمینه مسکن روستایی در استان زنجان 18 درصد بوده است، ادامه داد: از مجموع 100 در صد تسهیلات اعطا شده در زمینه مسکن نیز 10 درصد تسهیلات پرداخت شده است.
مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان همچنین یادآور شد: در شهرهای زیر 25 هزار نفر 10 درصد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول