اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

گسترش مشارکت عمومی هدف راهبردی دهه فجر است

خبرگزاری فارس: فرماندار دماوند گفت: گسترش مشارکت عمومی، تقویت همبستگی، وحدت و وفاق ملی از اهداف راهبردی دهه فجر انقلاب اسلامی است.

گسترش مشارکت عمومی هدف راهبردی دهه فجر است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در دومین جلسه ستاد دهه فجر که با حضور اعضای ستاد در شهرستان دماوند در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تعمیق آرمان‏های انقلاب، افزایش امید، گسترش مشارکت عمومی، تقویت همبستگی، وحدت، وفاق ملی و تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف راهبردی دهه فجر انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اقدامات کوردلانه دشمنان ایران اسلامی و ترور دانشمندان جوان این مرزوبوم و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نهضت علمی افزود: هر چه دشمنان بخواهند فرزندان ملت ایران را در عرصه های علمی، جهاد و مبارزه به شهادت برسانند؛ این جوانان، با عزت و اراده بیشتری راه بازگشت‏ناپذیر خود را با توکل به خدای متعال و پیروی از ولایت، با صلابت هر چه تمام‏تر ادامه خواهند داد.
نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره به تبیین اهداف و برنامه‏های دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: ترویج و تعمیق آرمان‏های انقلاب اسلامی، حفظ و اعتلای هویت اسلامی ایران در عرصه‏های داخلی و بین‏المللی، افزایش امید و پویایی و وفاق ملی در جهت حضور حداکثری در راهپیمایی دشمن‏شکن یوم‏الله 22 بهمن و در نهایت حضور در پای صندوق‏های رای در 12 اسفند ماه، رئوس اهداف این دهه مبارک است.
وی ادامه داد: بهره‏گیری از فرصت و ظرفیت تقارن ایام‏الله دهه فجر با هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر عظیم‏الشأن اسلام بسیار مغتنم بوده و می‏تواند منتج به برگزاری هر چه باشکوه‏تر این مناسبت‏های فرخنده شود.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول