اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی خواستار شد

بهره‌گیری از توان رسانه‌ها برای غنی‌سازی برنامه‌های دهه فجر ‌

خبرگزاری فارس: استاندار اذربایجان غربی گفت:‌ بیش از 50 مطبوعات محلی در استان فعالیت می‌کند که باید از توان رسانه‌ها در غنی‌سازی برنامه‌های دهه فجر بهره گیریم.

بهره‌گیری از توان رسانه‌ها برای غنی‌سازی برنامه‌های دهه فجر ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده بعد از ظهر امروز در ستاد گرامیداشت دهه‌ فجر که در سالن جلسات حوزه استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در حال حاضر سر خوان نعمت رویدادی نشسته‌ایم که در دهه‌ فجر رخ داده است و این را مدیون رهبری امام راحل هستیم.

وی با تاکید بر انجام درست مسئولیت‌ها، تصریح کرد: در مسئولیت‌هایی که داریم در خدمتگزاری به ملت هستیم و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

این مسئول با تاکید بر استفاده از توان رسانه‌ها در اجرای هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر، افزود: بیش از 50 مطبوعات محلی در استان فعالیت می‌کند که باید از توان رسانه‌ها در غنی‌سازی برنامه‌های دهه فجر بهره گیریم.

جلال‌زاده بر غنی‌سازی برنامه‌های فرهنگی دهه فجر تاکید کرد و گفت: غنی‌سازی برنامه‌های دهه فجر باید توسط تمام دستگاه‌های اجرایی استان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تجلیل از یادگاران 8 سال دفاع مقدس و خانواده شهدا، اظهار داشت: تجلیل از خانواده‌های شهدای انقلابی و شهدای 8 سال دفاع مقدس سبب ماندگاری یاد و نام یاد شهدا می‌شود.

این مسئول از تجلیل خانواده 4 شهید علمی کشور در استان خبر داد و افزود: تجلیل از خانواده‌های این 4 شهید در استان انجام خواهد گرفت.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اجرای برنامه‌های متنوع ویِژه دهه فجر در شهرستان‌های استان، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر باید در سطح شهرستان‌ها نیز اجرایی شود.

جلال‌زاده برگزاری کارگاه‌های بصیرت در مراکز علمی و آموزشی استان، کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی به دست خانواده‌های شهدا، ارائه خدمات رایگان بیمارستان صحرایی و استفاده از توان عشایر و روستاییان در برگزاری این برنامه‌ها از برنامه‌های قابل توجه در ایام دهه فجر در استان آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول