اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز تاکید کرد

غنی‌سازی برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شیراز گفت: با غنی‌سازی برنامه‌های دهه مبارک فجر و ایجاد شور و نشاط، زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری فراهم شود.

غنی‌سازی برنامه‌های دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین کلاه با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بازتاب آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: قیام‌های انقلابی و اسلامی مردم منطقه و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انگیزه مضاعفی برای برگزاری باشکوه‌تر ایام دهه مبارک فجر ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه حمایت از ولایت اولویت نخست برنامه‌های دهه فجر است، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال باید با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و انتظار داریم با غنی سازی این برنامه‌ها و ایجاد شور و نشاط بستر لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری فراهم شود.
فرماندار شهرستان شیراز با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به همراه دستگاه‌های متولی برگزاری جشن‌ها و ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر کیفی‌سازی برنامه را مد نظر داشته باشند، تصریح کرد: در سال جهاد اقتصادی انتظار است که در اجرای برنامه‌ها متولیان امر جهادگونه عمل کنند و متناسب با ظرفیت‌های شهرستان شیراز با حداقل امکانات بیشترین عملکرد را ارائه دهند.
زرین کلاه در پایان ویژه برنامه‌های دهه فجر این شهرستان را در دو بخش شهری و روستایی تشریح کرد و از بخشداران مربوطه نیز خواست در ویژه برنامه‌ها و جشن‌های مردمی این ایام‌الله حضوری فعال داشته باشند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول