اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته امور بانوان فرمانداری سبزوار:

تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب محور برنامه‌های دهه فجر در سبزوار است

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته امور بانوان فرمانداری سبزوار گفت: تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم نظام اسلامی مهم‌ترین محور برنامه‌های کمیته زنان ستاد گرامیداشت دهه فجر است.

تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب محور برنامه‌های دهه فجر در سبزوار است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مرضیه حدادنیا در سومین جلسه کمیته زنان ستاد دهه فجر شهرستان سبزوار اظهار داشت: بهره‌گیری از توان فکری و اجرایی زنان توانمند شهرستان در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر، منجر به ترغیب هرچه بیشتر آنان برای حضور در عرصه‌های اجتماعی و بهره‌مندی جامعه از ظرفیت‌های فراوان این قشر می‌شود.
وی اضافه کرد: در برنامه‌های دهه فجر امسال علاوه بر معرفی و تجلیل از زنان منتخب در عرصه‌های علمی، از بانوان فعال در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و نیز جنگ تحمیلی تقدیر می‌شود.
مشاور فرماندار سبزوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات 12 اسفندماه سال‌جاری خاطرنشان کرد: از آنجا که این رویداد بزرگ سیاسی، نخستین انتخابات پس از فتنه 88 است و دشمنان همیشگی ملت ایران، از مدت‌ها قبل برای ایجاد اخلال و بهره‌گیری سیاسی از این فرصت نقشه کشیده‌اند، مشارکت حداکثری اقشار جامعه به ویژه بانوان، برای خنثی‌کردن توطئه آنان ضروری است.
حدادنیا ضمن تاکید بر ارتقای دانش سیاسی و بصیرت آحاد جامعه ابراز امیدواری کرد: مردم با مدنظر قرار دادن توصیه‌های مقام معظم رهبری و با دقت هرچه تمام‌تر، نمایندگان اصلح خود را انتخاب و راهی مجلس کنند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول