اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آموزش و پرورش استان البرز 200 برنامه در دهه فجر اجرا می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر استان البرز گفت: آموزش و پرورش مناطق و ادارات تابعه این اداره‌کل در ایام دهه فجر امسال 200 برنامه متمرکز و غیرمتمرکز اجرا می‌کنند.

آموزش و پرورش استان البرز 200 برنامه در دهه فجر اجرا می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان البرز، اکبر حلیمی افزود: مشارکت دانش‌آموزان، اولیا و معلمان فرهیخته استان به عنوان مولفه‌های اصلی برپایی مراسم‌های دهه فجر امسال هستند.
وی اظهار داشت: برنامه‌های ستاد دهه فجر سال 90 به لحاظ کیفیت باید از رشد و غنای کامل محسوسی نسبت به گذشته برخوردار باشد.
حلیمی گفت: حق تمامی دانش‌آموزان دوره ابتدایی، راهنمایی و متوسطه است که با زبان مربوط به مقطع تحصیلی خود با ریشه‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند و بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی، آمادگی برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام و شهیدان و بهره‌مندی از اندیشه‌های ناب و نورانی امام و مقام معظم رهبری از مهمترین محورهای دهه فجر آموزش و پرورش خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های استانی دهه فجر سال 90 افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و قرآنی ویژه دانش‌آموزان و معلمان، برگزاری دوره‌های آموزش نیروی انسانی در بصیرت‌افزایی برای مقابله با دشمن در قالب جنگ نرم، برپایی 33 نمایشگاه کتاب، تخصیص کتاب به ارزش 500 میلیون ریال با همت و مساعدت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدارس، برگزاری همایش برای دانش‌آموزان سال چهارم متوسطه با عنوان رأی اولی‌ها، اعزام مبلغان روحانی به مدارس، اجرای سرود یک هزار و 357 نفری و ده‌ها برنامه دیگر از جمله موارد پیش‌بینی شده است.
گفتنی است زمان، مکان و موضوع برنامه‌های دهه فجر توسط کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به زودی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول