اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

دهه فجر بهانه مقدس هم‌‌پیمانی با آرمان‎های انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ایام الله دهه مبارک فجر، مقدس‏ترین بهانه است تا تمامی دلسوختگان و یاران راستین انقلاب با اندیشه‏ها و آرمان‎های پاک انقلاب اسلامی هم‌پیمان شوند.

دهه فجر بهانه مقدس هم‌‌پیمانی با آرمان‎های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در نشست کمیته اطلا‎ع‎رسانی ستاد دهه فجر این استان اظهار داشت: امسال جشن‎های دهه فجر در این استان بر چهار پایه آگاهی‌بخشی، امیدآفرینی،خودباوری و روحیه دینی برگزار می‎شود.

وی به برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته در نقاط مختلف این استان در راستای برگزاری باشکوه آیین‌های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تاکنون 23 کمیته و پنج کارگروه در همین راستا در این استان تشکیل و فعالیت خود را برای مشارکت و برنامه‌ریزی به منظور برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر امسال آغاز کرده‌اند.

گرجی ادامه داد: همچنین در هفت شهرستان این ستاد دهه فجر با ایجاد 175 کمیته و کارگروه و در 17بخش با ایجاد 187 کمیته و کارگروه تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در 16 شهر این استان نیز ستاد دهه فجر تشکیل شده که در این شهرها نیز 160کمیته و کارگروه برای برنامه‌ریزی و برگزاری آیین‌های دهه مبارک فجر تشکیل و فعال شده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به برنامه‌ریزی صورت گرفته به منظور برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب در روستاهای این استان اشاره کرد و افزود: در420 روستای این استان ستاد گرامیداشت دهه فجر تشکیل شده و در مجموع برای 2 هزار و 100 نفر به‌عنوان اعضای کمیته‌ها ابلاغ مسئولیت صادر شده است.

گرجی با اشاره به برخی برنامه‎های پیش‌بینی شده برای اجرا در دهه فجر امسال اظهار داشت: امسال برای نخستین بار مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه در شهرکرد مرکز این استان تغییر کرده است.

 وی ادامه داد: شروع راهپیمایی مردم شهرکرد در روز 22 بهمن از میدان انقلاب خواهد بود و مردم در این شهر به سمت فلکه آبی، چهارراه بازار، فلکه فردوسی، چهارراه بوعلی‌سینا و مصلی بزرگ امام خمینی راهپیمایی خواهند کرد.    

گرجی گفت: در روز 22 بهمن و پس از  مراسم راهپیمایی، دیدار مردمی و عمومی مدیران این استان پیش‌بینی شده که مسئولان پاسخ‎گویی درخواست‌های مردمی در ساختمان مصلی یا آموزش و پرورش خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین برگزاری مراسم باشکوه ورود امام به کشور در روز 12 بهمن و مراسم میهمانی لاله‎ها در روز پنج‎‌شنبه 13 بهمن را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان عنوان کرد.

وی ادامه داد: جشن‎های انقلاب اسلامی ایران یادآور جانفشانی‎های موحدانی است که تمام هستی و توان خود را در راستای دستیابی به قله‎های رفیع شرافت و کرامت انسانی در طبق اخلاص نهادند.

وی از شهدای انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان گنجینه‎های گران‎بهای تاریخ اسلام نام برد و افزود: شهدای انقلاب اسلامی ایران با اهدای خون پاک خود دیدگان حقیقت‌بین و کمال‌جو انسان‌ها را به سوی چشم‌اندازهای نورانی و امیدبخش حکومت معنوی معطوف ساختند.

گرجی تصریح کرد: ایام الله دهه مبارک فجر، مقدس‏ترین بهانه است تا تمامی دلسوختگان و یاران راستین انقلاب با اندیشه‏ها و آرمان‎های پاک انقلاب اسلامی هم‌پیمان شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از انقلاب اسلامی به‌عنوان صدای بلند مظلومیت هزاران شهید این سرزمین نام برد و افزود: انقلاب اسلامی با اتکا بر ولایت‎محوری، بصیرت دینی، انسجام و اتحاد ملی به پیروزی رسید.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول