اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

باشت با 12 کمیته تخصصی به استقبال دهه فجر می‌رود

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه مناسبت‌های آن گفت: 12 کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در باشت تشکیل شده است.

باشت با 12 کمیته تخصصی به استقبال دهه فجر می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علی‌اصغر قلی‌پور صبح امروز در نشست شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات بخشداری مرکزی باشت تشکیل شد، اظهار داشت: دهه فجر یادآور دوران حماسه مردم در بهمن سال 57 است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه دهه فجر باید هر چه باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود، ابراز داشت: در این رابطه مسئولان باید در کنار مردم نسبت به اجرای برنامه‌ها تلاش کنند.
رئیس شورای اداری باشت تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی نسل جوان را از دست آوردهای انقلاب اسلامی آگاه کنیم.
قلی‌پور اضافه کرد : مسئولان از طریق رسانه‌ها و تریبون‌های نماز جمعه مردم را از خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی آگاه سازند.
فرماندار باشت با بیان اینکه 12 کمیته برای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در باشت تشکیل شده، بیان کرد: مسئولان کمیته‌ها نیز مشخص شده‌اند و باید کمیته‌ها را تشکیل و در اسرع وقت برای برگزاری برنامه‌ها برنامه‌ریزی کنند.
وی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، اصناف، ایثارگران، روستایی و عشایری، کودک و نوجوان، بسیج و نیروهای مسلح، فرهنگیان و دانش آموزی را از مهم‌ترین کمیته‌های دهه فجر باشت عنوان کرد.
قلی‌پور به طرح‌های افتتاحی یا کلنگ‌زنی دهه فجر اشاره کرد و افزود: ادارات باید لیست طرح‌هایی که در دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود را تا 29 دی‌ماه به فرمانداری تحویل دهند.
وی به قابلیت‌های شهرستان باشت اشاره کرد و ابراز داشت: وجود منابع معدنی گچ در مله باشت و بوسنگان، اراضی مستعد و حاصلخیز کشاورزی و باغات مرکبات و وجود آثار و جاذبه های مهم گردشگری از مهمترین قابلیت‌های این شهرستان است.
مقام عالی اجرایی دولت در شهرستان باشت با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه گفت: با توجه به قانون انتخابات ادارات و نهادها باید برای برگزاری انتخابات با فرمانداری همکاری کامل داشته باشند.
تشکیل کمیته‌های دهه فجر، دیدار ادارات با خانواده‌های شهید و ایثارگر خود و برپایی ایستگاه نقاشی و شعار نویسی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول