اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر دنا:

شهرستان دنا با 13 کمیته به استقبال دهه فجر می‌رود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی دنا گفت: این شهرستان با 13 کمیته تخصصی به استقبال دهه فجر می‌رود.

شهرستان دنا با 13 کمیته به استقبال دهه فجر می‌رود
جمشید آریایی‌منفرد امروز در خصوص بزرگداشت یوم‌الله دهه فجر شهرستان دنا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نعمت بزرگی بود که خداوند بر ملت ایران ارزانی داشت که حاصل رشادت جوانان این مرز و بوم به رهبری امام خمینی(ره) بوده ‌است.
وی افزود: انقلابی که حاصل سال‌ها مجاهدت و ریختن خون جوانان مؤمن و عاشق به حکومت اسلامی بوده که این عشق برای ایران نقطه اوج عزت و سربلندی است.
مسئول ستاد بزرگداشت دهه ‌فجر شهرستان دنا عنوان کرد: گرامی داشتن این خاطره عزیز نشانگر عظمت و شکوه انقلاب اسلامی است به گونه‌ای که دشمنان ایران و اسلام همواره از برپایی گرامی‌داشت این دهه بیم و هراس دارند. 
آریایی‌منفرد در خصوص برنامه‌های دهه ‌فجر در شهرستان دنا گفت: این برنامه مهم در شهرستان دنا نیاز به همکاری تمام ادارات و نهادها دارد تا بتوانیم برنامه‌هایی با بهترین مضامین و مناسب در این راستا را برگزار کنیم.
وی اظهار کرد: طبق دستورالعمل اجرایی این ستاد باید 13 کمیته تبلیغات، مراسم، فرهنگی، تزئینات، پشتیبانی، حمل‌ و نقل، فرهنگیان ‌و دانش‌آموزان، بسیج، دانشجویان، امور مساجد، اصناف ‌و بازاریان، عشایر و روستایی و ارزیابی در این شهرستان تشکیل شود تا بتوانیم برنامه‌های خود را با کیفیت و هماهنگی بهتری برگزار کنیم.
مدیر اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا افزود: امسال به خاطر مصادف نبودن این برنامه با محرم و صفر، می‌توانیم برنامه‌های شاد و باشکوهی اجرا کنیم که این برنامه‌ها و جشن‌ها را در روستاها نیز برگزار خواهیم کرد.
وی دیگر برنامه‌های این ستاد در دهه مبارک فجر شهرستان دنا را برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها در خصوص دهه‌ فجر با حضور تشکل‌های دینی، مراسم شعر فجر، تزئین شهرها و روستاها، غبارروبی گلزار شهدا و رژه وسایل نقلیه به مناسبت ورود امام برشمرد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول