اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان‌وبلوچستان:

انتخابات، کانون توجه برنامه‌های فرهنگی دهه فجر قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی باید کانون توجه برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر قرار گیرد.

انتخابات، کانون توجه برنامه‌های فرهنگی دهه فجر قرار گیرد
حجت‌الاسلام عباس دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: دهه فجر امسال به لحاظ انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است به همین منظور باید جشن‌ها و برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در راستای تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات برنامه‌ریزی شود.
وی تقارن دهه فجر را با هفته وحدت به فال نیک گرفت و افزود: با توجه به هجمه‌های دشمن برای خدشه‌دار کردن وحدت ملی در دهه فجر امسال باید برنامه‌های فرهنگی مبتنی بر وحدت بین شیعه و سنی اجرا شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بر اجرای تنوع و نشاط در برنامه‌های فرهنگی دهه فجر تأکید کرد و گفت: از ظرفیت‌های تکایا، مساجد و حسینیه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه فجر نهایت استفاده شود.
دانشی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بخش خصوصی را برای اجرای برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی فعال کرده است.
وی افزود: اجرای موسیقی با سه گویش محلی، برپایی 10 جشن بزرگ در شهرستان‌ها، اکران پنج فیلم جشنواره فیلم فجر در زاهدان به مدت 10 شب، اجرای هزار و 357 برنامه محوری فرهنگی و هنری مختص دانش‌آموزان و والدین آنها، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزش سیستان و بلوچستان، برپایی ایستگاه جنگ شادی در چند میدان اصلی شهر زاهدان، برگزاری همایش وحدت علمای شیعه و سنی، کنگره شعر وحدت در ایرانشهر، شب شعر وحدت در آئینه بصیرت، برپایی مراسم جشن انقلاب در 200 پایگاه مقاومت، برگزاری جشنواره مخترعان و مبتکران بسیج و جشنواره ملی شعر دفاع مقدس در زاهدان از جمله برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: مسابقه وبلاگ‌نویسی دهه فجر، برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهرهای استان، برپایی جشن در 100 کانون فرهنگی و هنری مساجد، برپایی ایستگاه نقاشی، مراسم ختم قرآن در 33 آموزشگاه، برگزاری جشنواره فیلم کوتاه در کنارک و چابهار، نمایشگاه عکس عاشوراییان در زاهدان، برگزاری مسابقه پیامک‌نویسی و برپایی هم‌اندیشی در دانشگاه سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر است.
انتهای پیام/صا10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول