اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

آغاز به کار ستاد دهه فجر در گچساران

خبرگزاری فارس: ستاد دهه فجر گچساران همزمان با سراسر کشور و با حضور اعضای این ستاد به طور رسمی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار ستاد دهه فجر در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مسئول ستاد دهه فجر گچساران ظهر امروز در نخستین جلسه این ستاد اظهار کرد: با توجه به شرایط و تحولات منطقه، دهه فجر فرصت مناسبی برای ایجاد شادی، نشاط و سرور برای اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

یدالله مرادی ابراز داشت: آنچه که امروز به عنوان بیداری اسلامی در سراسر دنیا شاهد آن هستیم نشأت‌گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در شرایط فعلی یک موقعیت استثنایی دارد که دشمنان قسم‌خورده این نظام مقدس نیز به این موقعیت استثنایی به ابعاد مختلف آن واقف هستند. اقتدار نظام ما امروز زبانزد عام و خاص و حتی دشمنان ما بوده و همه آنها در سخنان خود به قدرت و اعتبار امروز ایران اذعان می‌کنند و این همه از برکات انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول در گچساران بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بار دیگر از امیدهای خود در زمینه عدم حضور مردم در جشن‌های بزرگداشت انقلاب ناامید می‌شوند و این حضور همیشگی مردم ولایتمدار ایران، رسانه‌های بین‌المللی را متحیر کرده است.

مرادی با برشمردن دستاوردهای ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان داشت: دهه فجر جلوه‌گر و نماد حاکمیت دینی است و موفقیت‌های مختلف در تمامی عرصه‌ها و صدور انقلاب شکوهمند ایران به کشورهای بیداری اسلامی نشان‌دهنده اقتدار انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: در دهه فجر امسال باید برنامه‌های شادی‌آفرین اسلامی، دینی و متنوعی اجرا شود تا مردم شیرینی این پیروزی بزرگ را بار دیگر احساس کنند. دهه مبارک فجر ریشه همه مناسبت‌های انقلاب اسلامی است بنابراین باید با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران و مسئول ستاد دهه فجر گچساران 12 فروردین و لحظه ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی را به‌ عنوان اولین روز و رسمی‌ترین و نقطه آغاز همه برنامه‌های این دهه عنوان کرد و بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادهای گچساران برای برنامه‌های این روز بزرگ و تاریخی تأکید کرد.

مرادی ادامه داد: جشن‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران باید به صورت ویژه و با جلوه مردمی برگزار شود تا زمینه آشنایی بیشتر نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیش از پیش مهیا شود.

وی رهبری داهیانه، وحدت کلمه، حفظ ارزش‌های اسلامی و معنوی، حضور همیشگی مردم در صحنه و تقویت و توسعه تبلیغات داخلی و خارجی را از جمله عوامل تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

مرادی با اشاره به وفاداری متقابل ملت و مسئولان به عنوان دیگر عامل تداوم و استمرار انقلاب اسلامی ایران از مسئولان خواست در راستای تقویت همدلی و همراهی و رفع مشکلات اقشار مختلف مردم تلاش بیشتری داشته باشند.

وی هدف همه برنامه‌های دهه فجر را تقویت نظام، ولایت فقیه، دولت و رسیدن به عزت ملی و بین‌المللی دانست.

مرادی با اشاره به نزدیکی برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مدیران در برگزاری برنامه‌های ویژه بزرگداشت دهه فجر توجه لازم را داشته باشند و فضای مراسم را به دور از هرگونه فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی هدایت کنند.

وی گفت: دهه فجر یادآور خاطرات و ارزش های ماندگار و برای همیشه جاودان است.

به گزارش فارس در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گچساران 14 کمیته کاری و تخصصی برای برگزاری برنامه های این دهه تشکیل شد و مسئولان کمیته‌ها به تبادل نظر در زمینه برنامه های دهه فجر 1390 و فرصت‌های پیش‌رو و ارائه برنامه‌های خود در راستای با شکوه برگزار کردن برنامه‌‌های دهه فجر در گچساران پرداختند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول