اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

دفاع از ولایت در راس برنامه‌های دهه فجر است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: دفاع از ولایت، آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی در راس برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر است و دفاع از شعار اصلی انقلاب که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، باید سرلوحه تمام برنامه‌ها قرار گیرد.

دفاع از ولایت در راس برنامه‌های دهه فجر است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی ظهر امروز در جمع فعالان خبری پلدختر با اشاره به اینکه ایام‌الله دهه مبارک فجر زمان تجدید حیات ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی است، گفت: جشن دهه فجر، جشن شکرگزاری ملت ایران و دهه تبلیغ انقلاب و اهداف والای آن است و بزرگداشت انقلاب اسلامی وظیفه یک فرد و اداره نیست، بلکه همه باید در آن مشارکت داشته باشند و برای گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال باید از همه ظرفیت‌های این شهرستان استفاده شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران اوج آرزو و آمال تمام عدالت‌خواهان در طول تاریخ بوده است، گفت: دهه فجر اصلی‌ترین مؤلفه دلبستگی مردم به نظام اسلامی است، که با حرکت نورانی امام راحل آغاز و با تحقق شعار لااله‌الاالله به تحولات عظیم و جنبش‌های اسلامی جهان تبدیل شد.

رشیدی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی یک رخداد ویژه است و همیشه استراتژی دشمن در مقابل ما مخدوش کردن افکار عمومی است، که حضور باشکوه مردم در آیین‌های دهه فجر امسال و به ویژه راهپیمایی 22 بهمن باید زمینه‌ساز حضور گسترده مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی باشد و مشارکت هر چه بیشتر آحاد مختلف مردم شهرستان پلدختر در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال هم‌چون تیری به قلب استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی برای ایجاد فضای پرشور و با نشاط در راستای انتخابات اسفندماه امسال است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به وحدت در جامعه اسلامی احساس می‌شود و باید از فرصت تقارن دهه فجر با هفته وحدت برای این منظور به خوبی بهره‌برداری کرد، زیرا دهه فجر دهه هویت، آبرو و حیثیت مردم ایران است، چرا که در این دهه مردم ایران از ظلمات به روشنایی رسیدند.

رشیدی ایجاد فضای نشاط معنوی و پرداخت عالمانه و هنرمندانه در برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و افزود: توجه به نقش مهم انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی تأثیرگذار در بیداری سایر جوامع باید تلاش کرد، زیرا ایام الله دهه فجر امسال با توجه به بیداری کشورهای منطقه از حساسیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است و تبیین نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی منطقه و جنبش‌های عدالت و آغاز شمارش معکوس برای فروپاشی نظام لیبرال سرمایه‌داری غرب از مباحث مهمی هستند که باید در اجرای برنامه‌ها به آن توجه جدی داشت.

فرماندار پلدختر در ادامه خواستار انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان و نسل سوم انقلاب شد و اظهار داشت: رسانه ظرفیت بی‌بدیلی جهت اشاعه فرهنگ و نیز انعکاس آن در بین اقشار مختلف جامعه داشته و نقش بسیار موثری در انعکاس دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارد.

وی تصریح کرد: بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب و نیز آگاهی آحاد مردم از ارزش‌های انقلاب باشکوه ایران بسیار ضروری است، که تحقق این امر در استفاده جامع از ظرفیت‌های رسانه‌ها امکان‌پذیر است.

رشیدی با اشاره به نقش رسانه در بازتاب عملکرد مسئولان در جامعه افزود: رسانه‌ها باید فضای شور، نشاط و هیجان را در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی ایجاد کنند زیرا این امر موجب تصمیم‌گیری‌های سرنوشت‌ساز ملی می‌شود و رسانه با استفاده از ابزار خود می‌تواند انعکاس خوبی از عملکردها در جامعه داشته باشد.

فرماندار پلدختر با دعوت از حضور پرشور و آگاهانه مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امروز چشمان جهانیان منتظر حضور شما مردم آگاه، فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن است، تا با حضور خود در این راهپیمایی دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس کنید.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول