اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته فرهنگی هنری ‌دهه فجر ‌آذربایجان غربی:

‌‌505 برنامه فرهنگی دهه فجر در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته فرهنگی هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر در آذربایجان غربی گفت: دهه فجر امسال 505 برنامه فرهنگی در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

‌‌505 برنامه فرهنگی دهه فجر در آذربایجان غربی اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام نقی کریمی بعد از ظهر امروز در ستاد گرامیداشت دهه فجر که در سالن جلسات حوزه استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در طول دهه فجر 200 کانون فرهنگی هنری مساجد مجوز فعالیت صادر می‌شود.
وی با بیان اینکه 44 کانون فرهنگی هنری جدید در استان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: سه کانون رسانه‌های دیجیتالی در استان وجود دارد که 10 کانون دیگر نیز به این تعداد افزوده خواهد شد.
این مسئول از تشکیل 105 جلسه حلقه معرفتی در قالب طرح چهره به چهره و در راستای بصیرت افراد در روستاها و شهرها خبر داد.
کریمی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی در دهه فجر توسط کمیته تخصصی فرهنگی هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر، خاطرنشان کرد: برگزاری 30 نمایشگاه عفاف و حجاب در مساجد استان نیز از دیگر برنامه‌های در دهه فجر است.
وی برگزاری شب شعر، خاطره‌گویی، برگزاری جشنواره‌های مختلف مرتبط با انقلاب را از برنامه‌های فرهنگی این کمیته عنوان کرد و گفت: در این راستا تلاش می‌شود برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطبان داشته باشد.
این مسئول اظهار داشت: مخاطبان این برنامه‌ها عموما قشر جوان جامعه خواهند بود چرا که لزوم بهره‌گیری جوانان به دلیل اینکه نتوانسته‌اند پیروزی انقلاب را در سال 57 ببینند حائز اهمیت است. انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول