اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

نقش بیداری اسلامی در برنامه‌های دهه فجر پر رنگ شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت در تهیه و پخش برنامه‌های مرتبط با دهه فجر سال جاری نقش بیداری اسلامی باید پر رنگ، همه فهم و فراگیر تبیین شود.

نقش بیداری اسلامی در برنامه‌های دهه فجر پر رنگ شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابوالحسن صادقی‌جهانی صبح امروز در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان در صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: صدور انقلاب اسلامی به جهان و بیداری اسلامی ایران را به الگویی وصف‌ناپذیر در جهان تبدیل کرده است که گسترش این فرهنگ و الگو بودن ایران اسلامی در ایام‌الله دهه فجر نباید دور از توجه بماند چرا که ریشه همه این بیداری‌ها در انقلاب اسلامی ایران با محوریت رهبر معظم انقلاب است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با اشاره به اینکه خدمات جمهوری اسلامی، انقلاب و نظام اسلامی باید به دور از رفتارهای غلو آمیز و اغراق‌ آمیز در کانون توجه باشد، افزود: مسئولیت ما در تهیه و پخش برنامه‌های صدا و سیما در 22 بهمن و دهه فجر بسیار همه جانبه است که در تهیه این برنامه‌ها در کنار غافل نشدن از شهرستان‌ها باید خبرنگاران و اکیپ‌های تهیه گزارش را نیز به شهرستان‌ها اعزام کنیم.
صادقی‌جهانی با یادآوری طراحی و پخش تیزر و آنونس در قالب ستاد دهه فجر ابراز داشت: پیش‌بینی وقت طلایی برای انعکاس برنامه ایام‌الله دهه فجر بسیار ضروری به نظر می‌رسد که در این ارتباط انتظار می‌رود دست‌اندرکاران صدا و سیما این مهم را مد نظر قرار دهند.
وی تقارن دهه فجر امسال با انتخابات و هفته وحدت را نیز یادآور شد و افزود: هفته وحدت ظرفیت بسیار مناسبی را فراهم کرده تا با تهیه مستندات رادیویی و تلویزیونی در خصوص جمعیت سنی مذهب عنبران و هشتجین تلاش کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با تاکید بر انتقال تلاش‌های انقلابیون و مبارزات قبل از انقلاب به نسل سوم و چهارم جامعه، تصریح کرد: از دهه فجر باید به عنوان یک جشن مردمی استفاده کنیم و فضایی را ایجاد کنیم تا با تولید امید واقعی در مردم آنها را دلگرم و امیدوار به بهبود و تغییر وضعیت کشور کنیم.
صادقی‌جهانی از تهیه و پخش جنگ‌های مفرح و برنامه‌های جشن و سرور در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: صدا و سیما وظیفه پوشش مراسم، گردهمایی‌ها و جشن‌های نقاط مختلف استان را بر عهده دارد که این خود نوعی فرهنگ‌سازی است.
این مسئول ادامه داد: تهیه‌کنندگان برنامه‌ها باید با مد نظر قرار دادن راهپیمایی‌های سال گذشته و حمایت از امام و رهبر انقلاب را مورد توجه قرار دهند و علاوه بر آن با شناسایی مبارزان قبل از انقلاب و مصاحبه با آنها جایگاه نظام و انقلاب را به مردم معرفی کنند.
وی هفت گروه هدف رسانه اعم از کودک و نوجوان، جوان و میانسال، فرهیختگان، جامعه شهری و روستایی و عامه مردم را یادآور شد و اظهار داشت: نقش عشایر در تثبیت انقلاب باید پیش از پیش نمایان شده و آن را به جامعه معرفی کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از پخش برنامه‌های ویژه دهه فجر در محل آسایشگاه جانبازان نیز خبر داد و افزود: با هماهنگی کمیته ایثارگران واحدی را به منظور استقرار در این مکان پیش‌بینی می‌کنیم تا بخشی از شرایط زندگی آزادگان و جانبازان را بررسی و پخش کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول