اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شوشتر:

سازمان عمران شهرداری شوشتر تشکیل شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان شوشتر خواستار تشکیل سازمان عمران شهرداری شوشتر شد و گفت: نظارت بر سازمان‌های شهرداری باید افزایش یابد.

سازمان عمران شهرداری شوشتر تشکیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر امیر رسولی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: طبق آمارگیری سال90 جمعیت شهر شوشتر به بیش از 100 هزار نفر رسیده و در شرایط کنونی می‌توان سازمان عمران شهرداری را تشکیل داد و باید در اسرع وقت اقدام شود.
وی افزود: در شرایط کنونی نبود سازمان عمران شهرداری شوشتر احساس می‌شود و به این دلیل باید برای تسریع در امور عمرانی و افزایش سقف اعتبارات دولتی برای شهرداری شوشتر، این سازمان تاسیس شود.
این مقام مسئول با انتقاد از تاسیس سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری شوشتر گفت: بیش از دو سال از تاسیس سازمان اتوبوس‌رانی می‌گذرد ولی هنوز حتی یک جلسه برای این سازمان تشکیل نشده و ضروری است شهردار بر فعالیت سازمان‌های تابعه‌ نظارت کند.
رسولی با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر به تشکیل سازمان‌های متعدد نیازمند است، خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر به تاسیس واحدهای مختلف و سازمان‌های مجزا نیاز دارد و به این دلیل باید در این باره سرعت عمل بیشتری بکار گرفته شود.
وی با اشاره به ارسال متمم بودجه سال90 شهرداری شوشتر تاکید کرد: بودجه و متمم بودجه سال90 به صورت کارشناسی تدوین شده و به این دلیل باعث رشد و مثبت شدن تراز مالی در شهرداری خواهد شد که این مهم مزایای بسیار زیادی برای شهرداری شوشتر به همراه دارد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان شوشتر افزود: شهرداری شوشتر نیازمند توجه بیشتر در تقدم و تاخر اجرای پروژه‌های عمرانی است و در این باره باید اولویت بندی صحیح انجام شود.
وی افزود: با توجه به اینکه در متمم بودجه سال90 پروژه‌های عمرانی جدیدی در نظر گرفته شده است باید تلاش کرد تا بودجه و متمم بودجه به طور کامل محقق شود.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول