اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ‌دری‌نجف‌آبادی‌:

حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار بیشتر نظام اسلامی را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار بیشتر نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار بیشتر نظام اسلامی را به دنبال دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر امروز در دیدار با نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان کشور در اراک محور اصلی حرکت در انتخابات و حضور حداکثری مردم را ‌خنثی کردن توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: نخبگان سیاسی و چهره‌های شناخته شده مردم را برای حضور گسترده در انتخابات 12 اسفند تشویق و ترغیب کنند.
وی ادامه داد: با حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر به دشمنان این مرز و بوم ثابت می‌کنیم که این ملت هرگز به آرمان‌های امام راحل و شهدا پشت نخواهند کرد و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب را تنها نمی‌گذارند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه جریان اصولگرایی در تحقق حضور گسترده مردم در انتخابات نقش اساسی و کلیدی دارد، افزود: باید همه تمهیدات لازم را برای انتخاباتی پرشور و باشکوه که بتواند دشمنان ایران اسلامی را ناکام سازد، پیش‌بینی کرد.
دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه باید برای برگزاری انتخاباتی آبرومند، عزتمند و باشکوه همه مسئولان تلاش‌ها را به کار ببندند و دشمنان نظام را مایوس سازند، گفت: مجلس در نظام اسلامی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است بنابراین همه باید برای تشکیل مجلس ولایی، دارای تخصص و تعهد در صحنه حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار بیشتر نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت، گفت: زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از وظایف مهم مسئولان‌‌ و نخبگان سیاسی و چهره‌های شناخته شده است.
در این دیدار اسدالله بادامچیان قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی و کاظم جلالی عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان کشور در خصوص اقدامات این جبهه و برنامه‌های تشکیل جبهه متحد اصولگرایی در استان‌ها و برنامه‌ریزی در زمینه هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی سخنانی ایراد کردند.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول