اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان خراسان جنوبی:

هدف جریان انحرافی ایجاد اختلاف بین اصولگرایان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان خراسان جنوبی گفت: جریان انحرافی به دنبال تشدید اختلاف بین اصولگرایان است و برای عدم راهیابی نیروهای ارزشی و مومن به مجلس تلاش می‌کند.

هدف جریان انحرافی ایجاد اختلاف بین اصولگرایان است
محمدعلی اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در حاشیه همایش اصولگرایان خراسان جنوبی اظهار داشت: لیدر جریان انحرافی اخیراً در یکی از جلسات محفلی باند انحرافی در زمینه هدف از تاسیس جبهه پایداری گفته است که هدف از تاسیس این جبهه زمین زدن احمدی‌نژاد و اینکه این جبهه مقابل احمدی‌نژاد قد راست کند بوده که این مورد تحقق نیافته است و از طرفی در جریان اصولگرایی عامل افتراق و انشقاق بشوند که در این مورد اینها موفق شده‌اند.
وی ادامه داد: جریان انحرافی غافل از این است که جبهه پایداری و جبهه متحد و مجموع اصولگرایان با نزدیک شدن به انتخابات متحد می‌شوند و در خیلی از حوزه‌ها لیست مشترک خواهند داشت.

* جریان انحرافی تمایل به اصلاح‌طلبان دارند
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: در یکی از جلسات دیگر باند انحرافی، لیدر آن یک رهنمود انتخاباتی داده است که حداقل بین 100 تا 150 نفر از نمایندگان مجلس را باید به خود اختصاص دهیم و تلاش کنیم که نمایندگان اصولگرا وارد مجلس نشوند.
اربابی اضافه کرد: لیدر انحراف همچنین گفته با نمایندگان اصلاح‌طلب بهتر از نمایندگان اصولگرا می‌توان در اهدافمان تفاهم کرد، چون حداقل در یک چیز مشترکیم و آن موضوع ولایت مطلقه فقیه و آثار و تبعات بعدی آن است.
وی با بیان اینکه جریان انحرافی اعلام کرده باید به دنبال تشدید اختلافات در بین اصولگرایان باشیم، تصریح کرد: اصولگرایان در انتخابات پیش‌رو قطعا باید هوشیار باشند.

* با وجود آیات عظام مهدوی کنی، یزدی و مصباح یزدی نگرانی نیست
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان خراسان جنوبی گفت: جبهه پایداری سازنده و پردازنده آن تعدادی از روحانیون ولایتمدار و بعضی از دولتمردان و حامیان احمدی‌نژاد است که به توصیه لیدر باند انحرافی یعنی اسفندیار مشایی توفیق خدمت در دولت دهم از آنها سلب شده است.
اربابی با بیان اینکه گفتمان اصولگرایی بر جبهه پایداری حاکم است، افزود: افراد شاخص آن دارای دو شاخصه مهم یعنی افشاگری جریان جنبش فتنه 88 و مقاومت و ایستادگی در مقابل باند انحرافی لانه کرده در نهاد ریاست جمهوری هستند و نشان داده است که موسسان آن دارای بصیرت کافی هستند.
وی تاکید کرد: شرایط زمانی را باید مورد توجه قرار داد و توصیه‌های فقهای عالی‌مقام و شاگردان برجسته امام خمینی (ره) و یاوران امام خامنه‌ای یعنی آیات عظام مهدوی کنی، یزدی و مصباح یزدی را مبنی بر وحدت اصولگرایان باید عملی و اجرایی کنیم.

* بصیرت اعضای جبهه پایداری بالاست
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: اعضای جبهه پایداری که در مواضع سیاسی بیشترین اشتراک را با دو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و جمعیت ایثارگران دارند، بدانند که تمام اعضای حاضر در جبهه متحد دارای اختلافات سلیقه‌ای هستند ولی چون منشور اصولگرایی تدوین شده توسط جامعتین را پذیرفته به منظور کنار گذاشتن اختلافات و یا به حداقل رساندن آنها در جبهه متحد اصولگرایی با ساز و کار تعریف شده سازماندهی شده‌اند و اصولاً وحدت وقتی معنی پیدا می‌کند که اختلافی در کار باشد.
اربابی افزود: لذا بصیرت اعضای جبهه پایداری بالاتر از آن است که این جبهه در سمت و جهتی حرکت کند که استراتژی اصلاح‌طلبان، فتنه 88 و به ویژه باند انحرافی یعنی تشدید اختلافات بین اصولگرایان بر آن استوار است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول