اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران:

جریان های فتنه و انحرافی خط قرمز اصولگرایان هستند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جریان های فتنه و انحرافی خط قرمز اصولگرایان هستند.

جریان های فتنه و انحرافی خط قرمز اصولگرایان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مجتبی شاکری شامگاه شنبه در جمع مردم گرگان اظهار داشت: در ابتدای تشکیل دولت نهم جریان انحراف، قدرت چندانی نداشت اما کم‎کم عده‎ای از شخصیت‎ها که اطراف رئیس جمهور بودند و به حاشیه رفتند این جریان قدرتش بالاتر رفت و بیشترین مولفه‌هایش به ‎نوعی در مسائل مختلف ورزش، اسرائیل، حجاب، ارتباطات خارجی و مکتب ایرانی خودش را نشان داد.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ابراز داشت: جریان انحراف تحلیلی را بیان کردند که این تحلیل نشان داد آنها قائل نیستند به اینکه مجموعه اصولگرایان باعث شد آنها زیر چتر ولایت، دولت نهم، مجلس هفتم، مجلس هشتم و دولت دهم را شکل دهند.
شاکری در ادامه افزود: جریان انحرافی قائل به این بودند که ما به استقلال، این جایگاه را داریم و حتی بعضی از آنها جسارت را به جایی رساندند و گفتند اگر رهبری ورود پیدا نمی‎کرد رأی ما بالاتر از این می‎شد که این جسارت، غیر قابل تحمل برای دوستداران انقلاب بود.
وی اظهار داشت: زمانی‎ که این زاویه پیدا شد دیگر مجموعه اصولگرایان احساس کردند که این جریان انحرافی قصد و غرض دیگری دارد که البته ماهیت عمق مسائل فکری و اندیشه اینها مثل جریان فتنه تعبیه شده نیست چرا که در جریان فتنه افکار بشیریه، تاجیک، خوئینی‎ها و افکار حجاریان که کاملا مشخص است وجود دارد ولی در جریان انحرافی فقر چهره‎های فکری وجود دارد و زاویه انحرافشان جدی است.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی متذکر شد: جریان انحرافی به طور مشخص در تحلیل‎شان ذکر کردند که ما با جریان اصولگرا نیستیم از جریان اصولگرایی عبور کردیم و قائل به جبهه متحد هم نیستند و آنچه که باید در این دوره به‎عنوان خط قرمزهای اصولگرایی مطرح شود هم جریان فتنه و هم جریان انحرافی است.
انتهای پیام/خ20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول