اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس:

شاهد همدلی و همگرایی خوبی میان اصولگرایان هستیم

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس گفت: تعدد کاندیدای اصولگرایان در عرصه انتخابات مشکلی برای رسیدن به وحدت و تعیین یک لیست واحد در سطح استان فارس نیست و شاهد همدلی و همگرایی خوبی میان اصولگرایان هستیم.

شاهد همدلی و همگرایی خوبی میان اصولگرایان هستیم
ابراهیم شعرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: استقبال خوب افراد در مرحله ثبت‌نام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فارس را به فال نیک می‌گیریم.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس با بیان اینکه استان فارس جایگاه دوم در میان آمار ثبت‌نام شدگان انتخابات مجلس را دارد، تصریح کرد: این آمار می‌تواند نوید یک حضور حداکثری و مشارکت بالا را در انتخابات بدهد.
وی ابراز داشت: جبهه متحد اصولگرایان از تمام اصولگرایان در خواست کرده بود که برای ثبت‌نام و حضور در انتخابات مجلس اقدام کنند که استقبال خوبی از سوی اصولگرایان در این راستا صورت گرفت.
شعرا گفت: در عین حال تعدد کاندیدای اصولگرایان در این عرصه مشکلی برای رسیدن به وحدت و تعیین یک لیست واحد در سطح استان فارس وجود ندارد و شاهد همدلی و همگرایی خوبی میان اصولگرایان هستیم.
وی با بیان اینکه تمام نمایندگان مردم فارس در مجلس هشتم موردنظر و حمایت اصولگرایان نبودند خاطرنشان کرد: نمایندگانی که در دور قبل مورد تایید اصولگرایان بودند در این دوره نیز مورد توجه جبهه متحد هستند که در کنار چهره‌های جدید لیست واحدی ارائه می‌شود.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس ادامه داد: تمام نامزدهای مطرح با معیارهای اصولگرایی مورد بررسی قرار می‌گیرند و افراد اصلح و شایسته به مردم از سوی این جبهه معرفی می‌شوند.
وی با اشاره به ویژگی‌های نامزدهای اصولگرا در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلابی، سیره حضرت امام (ره)، منویات مقام معظم رهبری و اعتقاد به گفتمان اصولگرایی از جمله ویژگی‌هایی است که کاندیداها باید از آن برخوردار باشند تا توسط شوراهای اجرایی برای حضور در لیست اصولگرایان مورد بررسی قرار گیرند.
شعرا، عملکرد دولت را برای مشارکت حداکثری بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: دولت باید اطمینان لازم را به مردم به منظور حفظ و حراست از آرای آنها بدهد و با بی‌طرفی در برگزاری انتخابات مانع بروز هر گونه تخلف شود.
وی افزود: احزاب و گروه‌ها نیز باید با رعایت اخلاق اسلامی و پایبندی به قانون اساسی و عدم دامن زدن به فضای توهین به دیگران در مشارکت حداکثری و نشاط سیاسی موثر باشند.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس اضافه کرد: عده‌ای به دنبال امنیتی کردن فضای انتخابات هستند که ممکن است این اقدام توسط عوامل داخلی و خارجی صورت گیرد که در این راستا همگی باید مراقب این تهدید باشیم.
وی دلسرد کردن مردم را از دیگر تهدیدهای انتخابات مجلس خواند و گفت: عده‌ای به دنبال ناامید کردن مردم پیرامون نتایج آرا هستند که باید با قانون‌مداری، این اطمینان را به مردم داد که از آرای آنها صیانت می‌شود.
شعرا در پایان تصریح کرد: آنچه از فضای عمومی جامعه برآورد می‌شود تشکیل یک مجلس اصولگرا در مرحله نهم است و پیش‌بینی می‌شود اقلیت مجلس در انتخابات آینده نیز کرسی‌های بیشتری را از دست بدهند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول